Gå til innhold

9500pro 3dmark

espeneppi

Anbefalte innlegg

Se Sigen for mer info om sys specs!

Jeg får bare ca 9500poeng i 3dmark01se, og ca 3300poeng i 3dmark03.

Tenkte på å kanskje kjøpe 9800pro snart, ettersom hl2 og diverse kommer , Mer minne skal jeg i hvertfall ha, en 512mb brikke til =768mb.

Det burde vel holde til HL2? må vel ikke ha ny cpu?

Tips til hva jeg bør gjøre? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ca. samme poengsum met et Sapphire Radeon 9600PRO. Synes å huske å ha lest et sted at 9500PRO og 9600PRO gir ca. den samme ytelsen. Om disse kortene holder i hl2 er vel litt uvisst. Kan nok uansett ikke kjøre i høyeste detaljnivå. Hvis jeg var deg ville jeg ventet litt med å kjøpe ett nytt kort, da ditt sikkert holder i massevis på nåværende tidspungt.

Lenke til kommentar

Ok, mer minne blir det hvertfall helt sikkert. Jeg ser at du "fredriku" har dette Powercolor 9800pro kortet jeg har sett på mest pga pris. Men jeg blir litt uskikker når jeg ser at noen på dette forumet har litt dårlige erfaringer med dette kortet pga. Varme. Men ikke at det forhindrer meg totalt fra å kjøpe dette kortet :)

Lenke til kommentar

Ok, mer minne blir det hvertfall helt sikkert. Jeg ser at du "fredriku" har dette Powercolor 9800pro kortet jeg har sett på mest pga pris. Men jeg blir litt uskikker når jeg ser at noen på dette forumet har litt dårlige erfaringer med dette kortet pga. Varme. Men ikke at det forhindrer meg totalt fra å kjøpe dette kortet :)

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Ok, mer minne blir det hvertfall helt sikkert. Jeg ser at du "fredriku" har dette Powercolor 9800pro kortet jeg har sett på mest pga pris. Men jeg blir litt uskikker når jeg ser at noen på dette forumet har litt dårlige erfaringer med dette kortet pga. Varme. Men ikke at det forhindrer meg totalt fra å kjøpe dette kortet :) :?:

Lenke til kommentar

Ok, mer minne blir det hvertfall helt sikkert. Jeg ser at du "fredriku" har dette Powercolor 9800pro kortet jeg har sett på mest pga pris. Men jeg blir litt uskikker når jeg ser at noen på dette forumet har litt dårlige erfaringer med dette kortet pga. Varme. Men ikke at det forhindrer meg totalt fra å kjøpe dette kortet :) :?:

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Se deg ikke blind på benchmarkscore :)

Ditt 9500pro duger en stund til :D

Har samma selv,men scorer litt høyere i 3dm

Så mitt tips vil nå bli å nøye seg med rammen og usette skjermkort et pr mnd til.

Men vil en ha mere ytelse så vil en ha mere ytelse, it no å si på det :smile:

Luv Funk

Feets....don`t fail me now

Lenke til kommentar

Jeg får ca. 12000 i 3DMark 01SE, og 3600 i 3DMark -03 med et uklokket 9500 Pro. For specs på resten av maskinen, se hjemmesiden min. :yes:

9500 Pro skal være ca. 7-8% bedre enn 9600 Pro. Forskjellen ligger i antall pixel pipelines (4 vs. 8), forøvrig det samme som skilte pro og non-pro av 9500-serien.

Synes du fikk litt lite, ja. Er du sikker på at du har slått av AA og AF? Er alle instillinger på default?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...