MrAwaken Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hva anbefaler dere for å ta vekk cooling paste med? skal ta på ny, også er det veldig mye paste på no (mye ute på kantene) Lenke til kommentar
MrAwaken Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 barberblad lol Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Q-tips og isopropanol, evt. et kort til å skrape bort det verste. 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 barberblad lol ? barberblad fungerer knall til dette, tørk bort det verste med papir eller Q-Tips, så tar du resten med barberblad, får bort. alt hver gang. Lenke til kommentar
MrAwaken Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 barberblad lol ? barberblad fungerer knall til dette, tørk bort det verste med papir eller Q-Tips, så tar du resten med barberblad, får bort. alt hver gang. ok, kan prøve beklager trodde det var tull først Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Q-tips og isopropanol, evt. et kort til å skrape bort det verste. Jeg bruker Torky for å ta det værste, så er det Q-tips og isopropanol 1 Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Vel, nå er det ikke rett frem for folk og tydeligvis forhandlere hva isopropanol er, men slik jeg forsto det etter litt googling så kjøpes isopropanol som "Blå rens" i norge aka "blåsprit". Ikke alle malerforetninger har dette og andre foretninger kan f.eks. være maxbo, byggmix o.l. Lenke til kommentar
otl Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Selv har jeg bare tørket det vekk og lagt på ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå