F*** a duck Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 heisann folkens .. her kan dere poste screenshot av desktopen deres. Bare lurer: åssen poster j bilde av mitt desktop?? hehe |EDIT| Fant det ut |EDIT|" border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 slik så mitt ut for ei stund sia: (litt rotete kanskje, men jeg gidder da ikke rydde for noe så bagatellmessig ) her ja btw: joda... jeg skal ikke påstå at britney ikke er likandes Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Får vel slenge meg på jeg oxo da =) Her er iallefall mitt: Lemme know what ya think! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 her er min ihvertfall, elsker de øyna Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 heftig AL3X, hva, hvordan, hvilken desktop er det? oppdaterer den seg automatis og viser upload/download og tempraturer dynamisk? går det an å sette inn egne valg? blei litt intresert nå, den desktoppen var radig! slipper å åpne programmer for å lese temp ol. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 heftig AL3X, hva, hvordan, hvilken desktop er det? oppdaterer den seg automatis og viser upload/download og tempraturer dynamisk? går det an å sette inn egne valg? blei litt intresert nå, den desktoppen var radig! slipper å åpne programmer for å lese temp ol. Bakgrunnsbildet er en del av Platinum XP (tror den het det) pakken hos ThemeXP.org, taskbaren fant jeg også på ThemeXP.org og den heter wurp (light colour scheme). Den oppdaterer seg automatisk ja, hvert sekund for klokke, CPU usage o.l og en angitt tid for vær info o.l Du kan egentlig gjøre hva du vil med det, for å si det sånn... Programet heter Samurize hvis du vil vite det Fint at du likte det iallefall =) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 er samurize gratis? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Her er min diggge desktop Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 er samurize gratis? Samurize er gratis ja Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 skulle gjerne hatt en desktop som viser trafikken på nettverket, hvor mange ip`er som er gitt ut, hastighet ut og inn fra meg på nettverket , osv. det som er nyttig å vite når man bruker maskina si som en server.... noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sånn ser min ut Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 finns en del tråder fra før av. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330484 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413 her er mitt : Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) here it is: men det er vel en sånn til under programmvare/windows Endret 23. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvor mye ram\cpu bruker den esktopen AL3X ? Hadde vært artig å hatt den, men tror den kommer til å bruke en del systemressurser... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det er godt over ett år siden alex posta her sist Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det er godt over ett år siden alex posta her sist Alt som jeg ikke har sett før, er nytt for alle! Dermed basta! eh..får vel sende han en pm da.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hvor mye ram\cpu bruker den esktopen AL3X ? Hadde vært artig å hatt den, men tror den kommer til å bruke en del systemressurser... hvor masse Ram har du da? Sånne programmer sluker opp en del resurser. Men det er ikke så voldsomt mye, bare hvisd u har mange sånne programmer oppe sånn som meg --- EDIT: bruker ikke noe CPU kraft Endret 22. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå