iStephano Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hei! Først vil jeg si, beklager for at jeg lager en ny tråd om dette. Jeg antar det er mange som har spurt om det samme. Jeg fant ingen lignende tråder, så jeg bestemte meg for og lage en ny nå da jeg ikke er så kjent på denne siden av forumet. Jeg er ute etter en enkel men bra vannkjøler, som er stillegående. Jeg ser etter noe som er i denne gata: https://www.komplett.no/corsair-h80i-hydro-series-cpu-kjler/769181 Kan noen anbefale meg en vannkjøler som er bra og ligner denne? Jeg har ingen peiling så jeg trenger litt proff hjelp Takk på forhånd! Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Bruker selv H75 i push pull. Godt fornøyd med temps. Prosessoren er overklokket til 4.5ghz og ligger mellom 60-70 grader på blant annet bf4. Og 30-35 grader idle. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Takk for svar! Tenker jeg går for denne etter og ha lest et par reviews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå