Gå til innhold

Bandwith Control

Anbefalte innlegg

Hei, vi sitter 4 stk i LAN, med en nextgentel delta linje. (2048/640). vi har netopia router, og en 100mbit switch vi deler det i.

Jeg liker å spille counter-strike, men det er et problem når en av de andre absoultt skal laste ned/opp. til nå har de vært snille, men nå har han ene finni en ftp server hvor det går rimelig raskt.

Så jeg lurer på, finnes det noe programm eller annen løsning, slik at han ikke får maxa ut speeden på downloaden/uploaden sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv Netlimiter:

NetLimiter is an ultimate internet traffic control tool designed for Win98/Win98 SE, WinME, Win2000 and WinXP. It is suited to monitor applications which access the internet and actively control their internet traffic. You can use NetLimiter to set (download/upload) speed limits for applications or even single connection. Simply, NetLimiter allows you to share your internet connection bandwidth among all applications running on your PC.

With this unique and “never seen before” feature Netlimiter offers comprehensive set of internet statistical tools which includes real-time traffic measurement and long-term per-application internet traffic statistics. With NetLimiter you finally become the master of your internet connection.

Lenke til kommentar

Yep yep, jeg annbefaler Netlimier også. Du kan styre hvor mye hvert program på maskinen (som bruker internet) får å rutte med, både upload og download.

Veldig fint å ha når du plutselig vil omprioritere kapasiteten på linjen din en stund, uten å avbryte noe du holder på å laste ned.

Lenke til kommentar
Yep yep, jeg annbefaler Netlimier også. Du kan styre hvor mye hvert program på maskinen (som bruker internet) får å rutte med, både upload og download.

Veldig fint å ha når du plutselig vil omprioritere kapasiteten på linjen din en stund, uten å avbryte noe du holder på å laste ned.

Nice one! :> takker takker

nå gjenstår det bare å dele ut dette til de jeg sitter i nettverk med.

engdelig cs uten lagg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...