Lindsay Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Faktisk ingen problemer å kjøpe i utlandet, men frakten ser ut til å bli større enn selve kjøpet. Så på ipc.com og da skulle ups ha 530$ for å frakte det til norge, det synes jeg er såpass dyrt att ønsker alternativer. Bør ha plass til 16 eller flere hdd`s og 4 U og ikke for dyp i denne omgang. Må ha annet rack skap som er 900 dyp neste gang Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg regner med at du mente ipcdirect.net, for å kunne kjøpe et Norco kabinett?Alternativt er å bruke feks Jetcarrier.com for frakt, eller evt å kjøpe kabinett fra www.xcase.co.uk, som får sine kabinett produsert av samme produsent som Norco, og dermed er nesten identiske. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Når jeg kommer til checkout så får jeg kun valget 0$ for shipping. Eller Collection £0.00 Feilmeldingen er som følger Oops - For a Shipping Quote outside of the UK please use the "Add to Quote" button , fill in your details and destination and submit - You will receive back an email Quote and link to purchase Endret 31. juli 2014 av Lindsay Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Kom i kontakt med de så det bel lagt til 40£ i frakt på ordren, vet ennå ikke hvordan en skal gjøre dette permanent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå