Gå til innhold

LG inn på NetComs bestselgerliste

Anbefalte innlegg

Jeg leser mye på forumet her. Å enhver tråd som omhandler Android modeller synes jeg oversvømmes av "feilmeldinger". Dette synes jeg ikke er så ille i WP (her klages det stort sett om manglende Apps :-P) og iPhone tråder.

Jeg har nå en MotoG (helt original) og jeg hadde tidligere en LG G2 (helt original). Jeg kan bare si at for min del er Android no forbanna makkverk. Ikke kan jeg spille over BT i bilen for plutselig spoler det i sanger. Apper fungerer alt fra strålende en dag til ikke i det hele tatt neste dag (bla Sumo, Facebook og Twitter de siste dagene). Plutselig lagger telefonene i 30-60 sek uten at det egentlig er no grunn for det. Nei greit nok at man kanskje har litt mer muligheter på Android, i så fall er det muligheter jeg ikke savner eller benytter meg av så i forbannelsen i sted bestilte jeg meg en Lumia 930 som jeg kan kose meg med til det kommer ny iPhone....

"Nei greit nok at man kanskje har litt mer muligheter på Android, i så fall er det muligheter jeg ikke savner eller benytter meg av så i forbannelsen i sted bestilte jeg meg en Lumia 930 som jeg kan kose meg med til det kommer ny iPhone...."

100000% Enig med deg her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Jeg vil minne på at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. La heller ikke tråden utvikle seg til enda en Android vs Apple-tråd, da dette er å regne som off topic. Jeg vil også minne dere på å unngå å lage lange siteringspyramider. Det er unødvendig å sitere veldig mange innlegg i ett og samme svar. Jeg har fjernet 7 innlegg.

Kommentering av moderering tas på PM, ikke her i tråden.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123879

Jeg leser mye på forumet her. Å enhver tråd som omhandler Android modeller synes jeg oversvømmes av "feilmeldinger". Dette synes jeg ikke er så ille i WP (her klages det stort sett om manglende Apps :-P) og iPhone tråder.

Jeg har nå en MotoG (helt original) og jeg hadde tidligere en LG G2 (helt original). Jeg kan bare si at for min del er Android no forbanna makkverk. Ikke kan jeg spille over BT i bilen for plutselig spoler det i sanger. Apper fungerer alt fra strålende en dag til ikke i det hele tatt neste dag (bla Sumo, Facebook og Twitter de siste dagene). Plutselig lagger telefonene i 30-60 sek uten at det egentlig er no grunn for det. Nei greit nok at man kanskje har litt mer muligheter på Android, i så fall er det muligheter jeg ikke savner eller benytter meg av så i forbannelsen i sted bestilte jeg meg en Lumia 930 som jeg kan kose meg med til det kommer ny iPhone....

Litt forskjellige erfaringer med WP.

De fleste som la det fra seg, prøvde det ganske tidlig.

Før man hadde fikset alle baby sykdommene.

Jeg mener WP, fortsatt har en lite stykke igjen.

Jo flere valgmuligheter jo bedre!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...