Pugnax Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hei, visste ikke helt om jeg skulle plassere denne her eller under "maskinen funger ikke" Jeg har i en stund nå hatt litt problemer med internett på pcn min. Når jeg starter opp pc'n så må jeg alltid restarte med en gang for at pcn skal ha Internett tilkobling. Viste ikke helt om jeg skulle plassere denne her eller under "maskinen funger ikke" Dersom pcn går i dvale o.l så er internett borte når jeg reaktiverer maskinen. Og må da restarte igjen. Sliter veldig med å finne en løsning på dette og håper noen her har noen tips eller råd til hva jeg kan prøve Mitt system er: Asus Z87-PRO Asus Xonar Essence STX GTX 770 8 GB Ram Windows 8.1 Det jeg har prøvd foreløpig er: Avinstaller og reinstallere nettverksdriverne deaktiver og reaktivere nettverksdriverne Oppdatert biosen på hovedkortet Dunket hode i veggen. Har testet selve linjen med andre pcer og slikt. Aldri noen problemer der. Men med desktopen min fungere det dårlig, slikt som beskrevet over. Endret 31. juli 2014 av Pugnax Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har du testet med å skru av Windows tillatelse til å skru av nettverket ditt? Noen som får dette problemet om denne er huket av, slik at den ikke kommer på nett etter dvalemodus. Har ikke sjekket om dette valget er fjernet eller er der i Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå