BALT3 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg kjøpte meg nylig en Logitech G400s siden høyre museknapp på min Razer Deathadder 2013 hadde en tendens til å henge seg fast iblant. Til å begynne med var alt vel, men så begynte høyre museknapp å fuske også på G400s-en. I spill, når man holder høyre museknapp inne for å sikte, så sluttet den å fungere (ville ikke holde inne over tid) og det ble verre og verre i løpet av bare en halvtime. Til slutt gikk det ikke lengre an å sikte og jeg måtte bytte tilbake til gammelmusa. En jeg spiller BF4 med har også nylig kjøpt seg en G400s. Han plages med at musa plutselig svinger han 90 grader til siden eller opp/ned. Forståelig nok er dette uutholdelig, så også han har sett seg nødt til å bytte mus. Er virkelig byggekvaliteten på disse så dårlig, eller har vi vært veldig uheldige? I mitt tilfelle kan det ikke være noe annet er noe fysisk galt med musa slik at den mistet kontakt med høyre museknapp, mens det i han jeg spiller med sitt tilfelle kanskje kan være andre årsaker. Gode gamle MX518 var det i aldri feil med... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Det ligger endel forumtråder med folk som opplever samme feil. Sjekk denne videoen hvor en kar har isolert problemet til statisk elektrisitet. https://www.youtube.com/watch?v=dWJk4EWfyOA 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå