Gå til innhold

Hva synes dere om svarte belter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker et brunt semsket skinnbelte til nesten alt av uformelle anledninger.
Til formelle anledninger bruker jeg et skinnbelte som matcher skoene, brunt eller svart.
Svart skinnbelte kan vel bli litt for formelt til annet enn dress.

Tviler stekt på at dette er 100% rett, men sånn jeg bruker beltene mine.

Lenke til kommentar

Jeg bruker stort sett et mørkebrunt belte, siden jeg som regel kler meg i jordfarger, eventuelt litt offwhite/beige og svart. Passer greit til det meste. Svart er helt ålreit det og, men kanskje litt kjedeligere, markerer ikke godt. Dog ville jeg aldri kombinert brunt og blått, det er det bare barbarer som gjør.

Lenke til kommentar

Svart er universalt, det er få anledninger og antrekk der det blir feil med svart belte.

 

Med lysare belter enten det er brunt eller kvitt, eller andre fargar så må ein i større grad velge belte etter antrekket. Tar du på deg eit svart belte så fungerer det til alt.

 

Ellers så er hovedregelen at beltet skal ha same farge som skotøyet dersom det lar seg gjere, men også her er svart belte ganske så universalt og stikker seg lite ut. Det ser mykje værre ut med brunt belte til svarte sko, enn omvendt.

Lenke til kommentar

 

brunt til vanlige jeans.

 

Snakker vi brunt belte og blå jeans her? Du hadde blitt pælmet på huet og ræva ut av Versailles.

 

Nå har jeg ingen umiddelbare planer om å dra til Frankrike og Versailles, men når jeg drar dit var sannsynligvis planen å ha på meg kakishorts og en kortermet skjorte. Kanskje til og med en hawaiiskjorte. Svært behagelig kombinasjon. Og tennissokker og joggesko så klart. Goretex. Kanskje til og med en fresh bøttehatt på huet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ikke bruker jeg guidebok eller camelbak, og ikke lar jeg kameraet dingle fritt. Vil ikke si at kameravesken er rundt halsen heller, mer over skuldra. Enten er kameraet pakket ned i veska, ellers har jeg det i handen mens jeg tar bilder av ting jeg føler er verdt å ta bilder av og som jeg senere kan bruke til annet enn bare "ferieminner" for å vise frem til gjester o.l.

Lenke til kommentar

 

Dog ville jeg aldri kombinert brunt og blått, det er det bare barbarer som gjør.

rly?

 

 

Ja, rly? Brunt og blått går da fint i sammen det? Jeans og brune belter, f.eks., eller brune semskede brogues. Jeg kan sikkert forestille meg nyanser av blått og brunt som kræsjer fullstendig, men det gjelder jo alle fargekombinasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...