Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overbeskyttende mor!

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-182691

Endte med at hu ga meg husarrest resten av ferien og jeg fikk ikke lov til å dra på festen. Vennene mine gidder ikke engang invitere meg til ting fordi de vet jeg sier nei. sdgsfdjofgjopfgpjodjppoj

Halloooo, har du besteforeldre? Blir pappaen din brukt av mor di?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte med at hu ga meg husarrest resten av ferien og jeg fikk ikke lov til å dra på festen. Vennene mine gidder ikke engang invitere meg til ting fordi de vet jeg sier nei. sdgsfdjofgjopfgpjodjppoj

Halloooo, har du besteforeldre? Blir pappaen din brukt av mor di?

Alle uten om bestefar er dau, og han bor flere timer unna. Nei, han er bare bitchen hennes, og nekter og ta avgjørelser selv.

Lenke til kommentar

:O

hadde det vært meg så hadde jeg klikka mongo og bare storma ut av huset og heve heile tlfen rett i trynet og sagt sayanora

jeg gjorde dette selv i min tid, men det er meg, jeg har adhd au da :p

besteforeldre, faren din, eller noen som helst. ingen som reagerer? ingen som syns ho driver på med noe galt?

Jeg fikk såvidt reise på oslo klassetur i niende klasse og alle fikk 1000-2000kr i lommepenger, jeg fikk 300 og ejg visste det ikke føær vi var på turen for fostermor hadde levert pengene til læreren så de skulle disponeres utover de dagene vi skulle være i oslo. vi var en kamerat gjeng som gikk på peppes pizza å spiste og skulle dele likt, jeg måtte låne penger av kamerater for å få råd til dette.

Da jeg kom hjem gikk jeg rett til barnevernet og sa i fra og alle andre i familien, ho fikk så ørane flaggra for det, selv av mannen ho sin (fosterfar)

ydmykende og jævlig ja.

men det er kun du som kan ta et standpunkt på at nok er nok, du er bedre enn som så, du er et menneske og snart voksen, du har like mye rettigheter som alle andre.

men jeg kan ikke si at du bør følge det jeg sier pga jeg kjenner hverken deg elelr familien din så har ikek den infoen som trengs til det, men du føler og ser selv hva du vil gjøre.

det du skriver er iallefall riv ruskende gale (altså at du blir behandla slik)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...