GrinJe Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Her kan dere kommentere prosjektet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Vet ikke helt hvorfor du laget en egen tråd for kommentarer, men here goes: 1) Stacken din virker grei nok for formålet. Har du tenkt noe på bruk av andre biblioteker i frontend, for eksempel AngularJS, Ember, Backbone...? Dette er alle biblioteker som integrerer godt mot Bootstrap og som kan gjøre brukeropplevelsen bedre ettersom du da lager en SPA (single page application) i JavaScript. Dette fører også til et bedre skille mellom frontend og backend. 2) Hvordan skal du håndtere databasespørringer? Gjør du dette gjennom et RESTful API? Hvordan skal du bygge opp databasen din mtp tabeller? 3) Hvorfor lage en app når det egentlig ikke er nødvendig? Lag heller en veldig god responsiv nettside så gjør det samme nytten, applikasjonen du vil lage er egentlig ikke så avansert at en egen app er nødvendig. 4) Litt utenfor tema: jobber du med noe relatert til utvikling, siden du sier at du ikke får nok kompetanse via jobb? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Hei. Takk for tilbakemelding. Lagde egen tråd til kommentarer fordi jeg trodde det var et krav. 1. Har egentlig ikke vurder å bruker flere bibliotek i front end, men skal se litt nærmere på det. 2. Tanken er å har ulike php script som bruker PDO for å kjøre CALL på ulike stored procedures på MySQL serveren. 3. Jeg føler at for brukere kan det være enklere å åpne en app enn en nettside i nettleseren. Siden det også finnes ulike nettlesere for Android som ikke alltid fungerer likt føler jeg det er tryggere med en app. Det er så enkelt å lage en Android app som gjør dette ser jeg ikke et problem med å gjøre det. 4. Jeg tror egentlig jeg har nok kompetanse til å kunne jobbe med det. Men jeg mangler en del erfaring med profesjonell utvikling og hvordan man strukturer kode i en slik miljø. I dag jobber jeg med support innen SAP, et annet program som heter Evatic og kommunikasjonen mellom disse. Jobber også med å øke kompetansen min innen integrasjoner inn mot SAP og der under BizTalk (spesielt med tanke på EDI løsningen vår). Evatic krever SQL kompetanse og SAP går mer på logikk og det å faktisk forstå hvordan alt henger sammen (Det er eksterne selskap som faktisk utvikler til oss i SAP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå