laffen 123 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hei har i dag overnevnte til å spille spotify igjennom som går til stereo i stua. Problemet med denne er at jeg må hå på pc for duetten skal virke . Er d noen produkter som en har spotify i seg for best mulig lyd og som kan styres med androide tlf som klarer seg foruten program kjørende på pc. Kan d være en enklere boks til dette ,d er kun spotify som skal brukes Endret 31. juli 2014 av laffen 123 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Sonos:Connect. Koster selvsagt litt, men er den beste løsningen. Fjernkontroll på telefonen, men det er Sonos-boksen som kobler seg til og streamer fra Spotify (og musikkserver, og Wimp, og ...) Endret 31. juli 2014 av Audun_K Lenke til kommentar
laffen 123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 D var hurtig , takker så mye har sett litt på den ja men med tanke på boksen streamer til spotify hvordan blir dette lydmessig , har dette ingen ting å si. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Simple Audio - Roomplayer er verdt en titt. Lenke til kommentar
laffen 123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Den støtter ikke spotify igjen. får se om d ikke blir en hifiklubben tur på meg å ser på sonos`n Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Sonosen settes opp med brukernavn og passord til Spotify, også styrer du boksen fra pc/mac/telefon/tablet/whatever. Men det er fortsatt den som streamer. Lyden er helt fin, samme kvalitet som du får på datamaskin med et godt lydkort. Har du Wimp Hifi støtter Sonos også lossless streaming derfra. Lenke til kommentar
laffen 123 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Supert da blir d den , holder d kun med den ene eller må en ha sonos bridge også , sikkert mye dumt her men er ikke så veldig inni dette. Lenke til kommentar
laffen 123 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 (endret) da har jeg vært på hifiklubben å valget sto mellom sonos og bluesound ,etter som han i butikken ville selv valgt bluesound tok jeg den . fått plugget den å radio kjører men får ikke til spotify som var d viktigste . når jeg er inne å skal laste den ned i appen så står d bare websiden er ikke tilgjenglig Endret 1. august 2014 av laffen 123 Lenke til kommentar
laffen 123 Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Var bare en reasett som skulle til , alt er toppers . Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå