Gjest member-296438 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Feste Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, motiver er det overalt.. Når du nå først har sløra ut som du har så tenker jeg at du også skulle sløra ut 2/3 av avstanden mellom stanga og nedre ramme og ditto halvparten oppe. Spesielt den nedre "rugleranda trekker mye ufortjent oppmerksomhet som burde kommet det spraglete mønsteret i "øyeskruen" til del. Antagelig for fortøyning eller liknende for jeg tipper ar bildet er rotert 90 grader med urs. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, motiver er det overalt.. Når du nå først har sløra ut som du har så tenker jeg at du også skulle sløra ut 2/3 av avstanden mellom stanga og nedre ramme og ditto halvparten oppe. Spesielt den nedre "rugleranda trekker mye ufortjent oppmerksomhet som burde kommet det spraglete mønsteret i "øyeskruen" til del. Antagelig for fortøyning eller liknende for jeg tipper ar bildet er rotert 90 grader med urs. Roar Motiver er det alle veier:-) må bare se dem.... Prøvde meg på sløring av alt annet enn øyeskruen. Bildet er IKKE rotert. Det er rett og slett på en vegg på Arkivet i Kr.sand. Forøvrig et bygg med forferdelige historier fra krigen. Nazistene brukte det til avhør og tortur av motstandsfolk. Øyekroken ble forhåpentligvis ikke brukt til dette. (Det meste skjedde i kjelleren) Et bygg som absolutt er verdt et besøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg