Togo Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har en veldig bra musematte fra før av, men enste aberet med den er at den er kanskje litt liten (22x19) og at det står norsk kommuneforbund på den. Pc1.no selger Intellimouse 3.0 med icemat til 500kr ca, og Logitech MX500 til 348,- av databutikken.com. Musa skal brukes til spilling (FPS generelt) så jeg trenger en del knapper på den. Kom gjerne med andre mus som er bra. Edit: Grunnen til at jeg skal ha ny mus er at min gamle Intellipoint Optical Mouse er ihjelslått og ingen av knappene fungerer... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Her får du MS IntelliMouse Explorer 3.0 og IceMat Black til 396,- Har forresten denne kombinasjonen selv og den fungerer meget bra. IceMat er ok, men Func 1030 er bedre. Men et slikt tilbud som Komplett har over er jo veldig gunstig. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Huheifaen, det var jo bra. Jeg er ikke såååå desperat etter musmatte at jeg gidder å bestille en separat (enda). Kom gjerne med flere mus (tilbud er bra). Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har Logitech MX500 og er bra fornøyd med den. Når jeg fikk den, virket den som en veldig liten mus og siden jeg er en stor gutt med to store hender, trodde jeg at dette kom til å gå til helvette. Men den er akkurat stor nok, og fungere kjempe-bra. jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den istedet fot intelli 3.0. Lenke til kommentar
furion Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har kjøpt meg MX500 , jeg har spilt masse med Intelli, å jeg fant ut at Intelli'en ikke passet helt til handen min, å alle brukte den, å den er for flat for meg. Jeg angrer ikke et sekund jeg heller på at jeg kjøpte MX500 istede for Intelli, Den er ikke flat. den har gummi belegg, å den funker meget bra på SteelPad men må ha skatez da, funker HVERTFALL bra på fUnc, men anbefaler skatez der også. -Furion , Zhe Happy MX500 User *grin* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Såklart det er Intellimouse+Icemat-pakken du skal ha. Dessuten finnes det et lite hav av tilsvarende tråder.. sjekk dem for mer utfyllende info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå