Gå til innhold

Intellimouse 3.0 med black icemat eller Logitech mx500?

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig bra musematte fra før av, men enste aberet med den er at den er kanskje litt liten (22x19) og at det står norsk kommuneforbund på den.

Pc1.no selger Intellimouse 3.0 med icemat til 500kr ca, og Logitech MX500 til 348,- av databutikken.com.

Musa skal brukes til spilling (FPS generelt) så jeg trenger en del knapper på den.

Kom gjerne med andre mus som er bra.

Edit: Grunnen til at jeg skal ha ny mus er at min gamle Intellipoint Optical Mouse er ihjelslått og ingen av knappene fungerer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Logitech MX500 og er bra fornøyd med den. Når jeg fikk den, virket den som en veldig liten mus og siden jeg er en stor gutt med to store hender, trodde jeg at dette kom til å gå til helvette. Men den er akkurat stor nok, og fungere kjempe-bra. jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den istedet fot intelli 3.0.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har kjøpt meg MX500 , jeg har spilt masse med Intelli, å jeg fant ut at Intelli'en ikke passet helt til handen min, å alle brukte den, å den er for flat for meg.

Jeg angrer ikke et sekund jeg heller på at jeg kjøpte MX500 istede for Intelli,
Den er ikke flat. den har gummi belegg, å den funker meget bra på SteelPad men må ha skatez da, funker HVERTFALL bra på fUnc, men anbefaler skatez der også.

-Furion , Zhe Happy MX500 User *grin*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...