Gå til innhold

Sommer ved kysten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får gjøre som næringslivet - lage indoktrinerende og manipulerende reklame for bildene dine så du får solgt flere og ikke være redd for å ta prisen de er verdt så blir det kanskje en Olympus.

Jeg var sikker på du hadde dratt sydover eller vestover i Norge før jeg leste underteksten.

Du kan det med komposisjon så da gjør vel utstyret resten?

Det er nesten så jeg fryder meg hver gang jeg er så heldig å finne noe å sette fingeren på som den vesle dæsjen oppe i høyre hjørne som burde vært klona vekke - he he.

Men du gjetter aldri hvor mange ganger jeg har møtt meg sjøl i døra på slike ting.

Roar

Lenke til kommentar

He-he!

Den var god, Roar. Jeg takker for fornøyelig kommentar, og så er jeg glad for at du fant den lille "kvasten" oppe i krysset som jo bare du klarte å finne!

:o)

Helt enig, den burde jeg ha sett selv, men du vet hvordan det er når man ser på sine egne bilder med selvgode briller...!

;o)

Joda, deler av Larkollen kan gå for sørlandsk landsby, jeg lurte jo deg til å begynne med.

Mvh,

Walter

P.S.: Siklingen etter O.B.K. sin Olympus er nok bare et utslag av at "gresset alltid ER grønnere på andre siden...". Jeg skulle kunne greie meg med mine 4 stk. Nikon og 4 stk. LUMIX nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...