Walter_S Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Sommer ved kysten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Du får gjøre som næringslivet - lage indoktrinerende og manipulerende reklame for bildene dine så du får solgt flere og ikke være redd for å ta prisen de er verdt så blir det kanskje en Olympus. Jeg var sikker på du hadde dratt sydover eller vestover i Norge før jeg leste underteksten. Du kan det med komposisjon så da gjør vel utstyret resten? Det er nesten så jeg fryder meg hver gang jeg er så heldig å finne noe å sette fingeren på som den vesle dæsjen oppe i høyre hjørne som burde vært klona vekke - he he. Men du gjetter aldri hvor mange ganger jeg har møtt meg sjøl i døra på slike ting. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 He-he! Den var god, Roar. Jeg takker for fornøyelig kommentar, og så er jeg glad for at du fant den lille "kvasten" oppe i krysset som jo bare du klarte å finne! :o) Helt enig, den burde jeg ha sett selv, men du vet hvordan det er når man ser på sine egne bilder med selvgode briller...! ;o) Joda, deler av Larkollen kan gå for sørlandsk landsby, jeg lurte jo deg til å begynne med. Mvh, Walter P.S.: Siklingen etter O.B.K. sin Olympus er nok bare et utslag av at "gresset alltid ER grønnere på andre siden...". Jeg skulle kunne greie meg med mine 4 stk. Nikon og 4 stk. LUMIX nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg