Bytex Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei, Sliter litt med at rekkefølgen på programmene som starter når jeg booter Windows ikke akkurat er optimal. ICQ har en lei tendens til å starte opp 2 sekunder før internettforbindelsen går opp, og jeg får dermed fram en irriterende popup som sier "Can't establish connection, check your internet connection" og MÅ trykke OK . Det er jo rimelig meningsløst, ettersom internettforbindelsen logger seg på automatisk 2-3 sekunder etterpå, og da connecter ICQ av seg selv. Trenger rett og slett en delay på noen sekunder før ICQ booter opp og prøver å connecte..går det an? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kan du ikke bare fjerne "Launch ICQ at start up" ?? Er vel like greit å starte ICQ manuelt når du trenger det. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva med dette programmet? http://r2.com.au/software.php?page=2&show=startdelay Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Den linken er desverre ikke god. Ser ut som noe mySQL-problemer. Funker ikke å gå rett på r2.com.au heller.. Og nei, poenget var å ikke måtte deaktivere "run ICQ on startup". Jeg vet jeg kan slå den av, men jeg starter den uansett med en gang jeg kommer online, så rimelig liten vits å gjøre det manuellt. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Linken fungerer fint for meg. Tusen takk! *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå