Xarus Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har full forståelse for at det ble tøfft for oss begge da jeg hadde kyssesyka osv men at hun var ute å preppa nytt forhold er så trist.. Har omsider funnet den perfekte beskrivelse på min ex: rett og slett ei forholdshore! Hun er redd for å være alene.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gratulerer, tenker dette er rock bottom, herfra går det kun sakte oppover. Som du sikkert selv nå er klar over er det bare å legge henne bak seg, får du til vil jeg anbefale deg å droppe hunden også. Den blir fort bare en smertefull link mellom deg og dette mennesket som har trampet såpass kraftig på følelsene dine. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Kunne ikke sagt det bedre selv! Bør jeg si at hunden er hennes og takk for meg? Jeg slo meg liksom mer til ro når vi fikk avslutta på en god måte.. Nå ble det bare over en telefonsamtale som jeg la på. Hvordan skal jeg forholde meg til evnt hvis jeg ser henne igjen? Bare late som hun ikke eksisterer eller bare si hei og smile? Vet egentlig ikke selv hva jeg hadde gjort.. Hun driver å texter meg at jeg fortjente bedre og at hun ikke hadde lyst å såre meg, men det er jo ikke til noe trøst. Hun er historie, håper hun faktisk kjenner på hvor snill jeg har hvert (kanskje for snill) skal aldri, aldri gå i den fella igjen og bare la ei dame få "låne" kortet mitt som det passer henne.. takk til alle som har gitt meg råd og svar her inne! Setter pris på det! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spør du meg bør du egentlig bare gjøre minst mulig. Føler du at du trenger å avklare det med hunden ville JEG i såfall bare kort sendt en sms og med nøytral ordlyd, med så få ord som mulig sagt at hunden er hennes, helst uten synlig bitterhet, that's it. Jeg ville hatt minst mulig kontakt med henne, men skulle du finne deg i en situasjon der du er nødt til å forholde deg til henne ville jeg ha behandla henne som en hvilken som helst venn du tidligere har hatt kontakt med, men som du har mista kontakten med og strengt tatt ikke bryr deg så hardt om. Play it cool, forsøk og vær uberørt, vær gjerne avmålt vennlig, litt likegyldig, sånn vennlighet hvem som helst på gata kan forvente i anstendighetens navn. Så får du heller dra hjem og slå ihjel puta etterpå, det funker for ganske mange, Unngå å gå å gruble på det som har skjedd, men når tankene kommer må du nesten bare fortelle deg selv at "dette får jeg ikke gjort noe med og jeg kunne ikke gjort ting stort annerledes", det hjelper. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Vise ord der! Gjør ikke mer utav det enn å bare ikke gjøre noe som helst. Kanskje skjønner hun selv det med hunden. Sletta fra facebook og instagram nå, har fortsatt på snap men ser ikke "my story" som er hennes. Har en del felles venner osv så før eller senere bumper vi nokk i hverandre "ikke så stor by heller" så får vi se hvor mye oppmerksomhet jeg gidder å gi henne:) Takk igjen! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Okey, så jeg har hunden igjen.. Er ikke helt klar til å gi slipp på han enda:s Men er ikke på noe talefot med exen, men når jeg ser henne syns jeg ikke hun ser spessielt glad ut, om det er fordi hun syns synd på meg eller har dårlig samvittighet vet jeg ikke. Men vi har en 1min samtale som dreier seg kun om hunden så drar vi hver vår vei. Vet dere kommer til å si det er usunt osv, vet det selv. Men tror hun skjuler forholdet med han nye fyren av en eller annen grunn, ikke bare for meg men vennene hennes på facebook også.. Hun sjekker også snappende jeg legger på "my story" betyr det noe eller er det bare hodet som ødelegger meg? Gun har også tatt vare på en god del bilder, mange sletta hun men mange ble igjen.. hvorfor akk dem bildene? Hun har ikke bilder av sine forrige exser liksom, og hadde jeg hvert han duden hadde jeg blitt litt sur. Hva betyr alt dette? Det vare ikke facebook og ditten og datten før i tiden.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det spiller ingen rolle hvorfor hun gjør det. Slett henne fra snap og facebook. Du gjør det bare verre for deg selv når du sitter og tenker sånn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Du er på god vei, slett henne på snap, slett all kontakt, lat som om hun ikke eksisterer hvis du ser henne, ikke ta telefonen hvis hun ringer, slett meldinger uten å lese dem osv..... jeg lover deg, det er den raskeste måten å glemme henne på. Bare vær hard, ingen bursdagshilsen, ingenting..... ikke svar på noe. Hun eksisterer ikke for deg. Slett også facebookvennene du har som egentlig er hennes venninner osv.... blokker henne på face slik at verken du eller hun kan se hverandre. Hvis hun ringer og du tar den så bare sier du "jeg må løpe hade" og legger på, ikke si "hei" engang. Hvis hun har noe viktig å fortelle deg vil hun oppsøke deg personlig, hvis det ikke er viktig nok til det så trenger du ikke vite det. Det kommer til å ta tid! ett år minimum før du er 100% klar på at hun ikke var den rette. Men sånn er det bare, stay awesome dude! brofist! Anonymous poster hash: 0c1a9...eac 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trenger ikek å ta et år. Noen måneder og du er på god vei Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trenger ikek å ta et år. Noen måneder og du er på god vei 6 år er lenge Anonymous poster hash: 0c1a9...eac Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 (endret) I know i know what to do.. Går jo nesten bedre etter hun fortalte meg om han fyr:) Vondt der og da men fikk meg til å se hvilken person hun er. Desuten er han fugly!.Har ikke kontakt, jeg har unfrienda henne og alle veninnene hennes på facebook. Følger ikke henne på instagram, men hun følger meg. Sletta alle bilder, comments og fjerna tag på facebook siden 2009. Har henne på snapchat men ser ikke hennes "mystory" men hun ser min.. Kommer ikke til å blokkere på face og slette alle vennene hennes, jeg slepper jo å se dem nå uansett:) Men skjønner fortsatt ikke hvorfor hun gjemmer han fyrn? Er det fordi hun er redd folk vil dømme henne? I tilegg er han fyrn 19år, 3år mindre en henne. Hvilket type forhold er det der liksom? Men ja bare å glemme, sliter til tider enda spess når jeg ikke finner på noe.. Endret 23. september 2014 av Xarus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 I know i know what to do.. Går jo nesten bedre etter hun fortalte meg om han fyr:) Vondt der og da men fikk meg til å se hvilken person hun er. Desuten er han fugly!.Har ikke kontakt, jeg har unfrienda henne og alle veninnene hennes på facebook. Følger ikke henne på instagram, men hun følger meg. Sletta alle bilder, comments og fjerna tag på facebook siden 2009. Har henne på snapchat men ser ikke hennes "mystory" men hun ser min.. Kommer ikke til å blokkere på face og slette alle vennene hennes, jeg slepper jo å se dem nå uansett:) Men skjønner fortsatt ikke hvorfor hun gjemmer han fyrn? Er det fordi hun er redd folk vil dømme henne? I tilegg er han fyrn 19år, 3år mindre en henne. Hvilket type forhold er det der liksom? Men ja bare å glemme, sliter til tider enda spess når jeg ikke finner på noe.. det at du vet at hun gjemmer fyren forteller meg at du snoker og ser på profilen hennes. Drit i om hun gjemmer fyren eller ikke, blokker på facebook sier jeg! Du skal ikke vite om hvordan hun fremstår med han andre fyren om dem er sammen på face eller noe sånt. Glem hele greia og IKKE oppsøk informasjon. Hvis du snoker tar dette veeeeldig lang tid å komme over. Anonymous poster hash: 0c1a9...eac 1 Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Joda det kan sikkert virke som det, men siden hun ikke fortalte meg om han fyrn måtte jeg jo finne det ut selv. Driver ikke og snoker nei, men vet hva hun har sletta osv. Vet hva jeg må gjøre, legge det bak meg. Andre fisker i havet osv:) Kanskje blokker jeg henne en dag men vil ikke vise at jeg er svak. Skal prøve å slutte å lure på ditten og datten, vet det mindfucker meg:s Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Okey, så jeg har hunden igjen.. Er ikke helt klar til å gi slipp på han enda:s Men er ikke på noe talefot med exen, men når jeg ser henne syns jeg ikke hun ser spessielt glad ut, om det er fordi hun syns synd på meg eller har dårlig samvittighet vet jeg ikke. Men vi har en 1min samtale som dreier seg kun om hunden så drar vi hver vår vei. Vet dere kommer til å si det er usunt osv, vet det selv. Men tror hun skjuler forholdet med han nye fyren av en eller annen grunn, ikke bare for meg men vennene hennes på facebook også.. Hun sjekker også snappende jeg legger på "my story" betyr det noe eller er det bare hodet som ødelegger meg? Gun har også tatt vare på en god del bilder, mange sletta hun men mange ble igjen.. hvorfor akk dem bildene? Hun har ikke bilder av sine forrige exser liksom, og hadde jeg hvert han duden hadde jeg blitt litt sur. Hva betyr alt dette? Det vare ikke facebook og ditten og datten før i tiden.. Jeg støtter det mange har sagt, og vært i nøyaktig samme posisjon. Opplevd oppimot akkurat det samme som deg for litt siden. Spør deg selv: Har hun behandlet deg urettferdig? Syns du måten det ble slutt på var urimelig? Ble du såret? Altså, iom din situasjon er slik den er (og min), ville jeg tenkt: jeg er bedre enn det. Som flere har sagt: ikke tenk noe over det, og si til deg selv: Jeg fortjener bedre. Hva hun driver med er opp til hu, og hennes feil. Du har ikke gjort noe "galt", og ikke "unn" deg selv å brytes ytterligere ned. Dette funket for meg. Jeg satte på høy musikk i ørene som har god og meningsfull tekst, og som jeg liker. Og snakket høyt med meg selv i huet, og fant rett og slett ut at jeg er for god hu. 2 Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Jepp funker å tenke slik! Vet jeg ikke er den eneste som har blitt dumpa for en annen kiz.. Bør jo være glad jeg ikke sitter med 1,5 mill i gjeld egentlig selv om det er litt vanskelig å se nå. Men det blir, kanskje det ikke hjelper å sitte her inne å suttre heller! Sier takk for alle som har tatt seg tid til å svart meg jeg! Takk! Tråd kan stenges! 1 Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Okey på tide å slette snappen hennes også.. Gidder bare ikke å se han idiotfyren med damehår som sitter å spiller gitar osv.. Hva er forakjellen på å blokke og slette? Ser ho det hvia jeg sletter henne? Kjappt svar hadde hvert bra! Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg slettet hu jeg snakket om i tidl. innlegg, aldri blokkert. Da forsvant hu fra lista mi, og regner med det samme skjedde hos hu. Er ikke det meninga? Det kommer ingen varsel at du har fjerna hu, men hu får jo ikke sendt deg snap/motsatt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Okey på tide å slette snappen hennes også.. Gidder bare ikke å se han idiotfyren med damehår som sitter å spiller gitar osv.. Hva er forakjellen på å blokke og slette? Ser ho det hvia jeg sletter henne? Kjappt svar hadde hvert bra! Hvis du sletter hu så kan ikke du sende en snap før hun sender til deg. Hvis du blokkerer så vil det stå "ventende" på siden av snappana hun sender deg så hun ser at du har åpnet dem. (noe du da ikke kan siden du har blokkert henne) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Okey bare sletta henne, nå er hun altså borte fra all sosial media! Så nå er det bare å legge ifra seg telefonen! Har sletta folk tidligere, og dem har sett "mystory" min så vet ikke hvordan det funker egentlig! Jaja ble hvertfall greit:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå