Farfar Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hahaha.. grå forbanna stær Lenke til kommentar
bacon Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei alle T40p-eiere. Jeg slo av Powerplay i avanserte skjerminnstillinger. Da forsvant det. Før det opplevet jeg samme problem som dere alle har beskrevet. Når du tar ut strømmen med Powerplay aktivert får du svart skjerm i et halvt sekund, det skjer ikke når Powerplay er deaktivert. Tydeligvis noe i strømsparingen som gjør det da. Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er powerplay? Hvor skrur jeg dette av og på? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fjern krysset for strømstyring for grafikkenhet. (det forsvinner ikke helt, det blir bare slik det er når man kjører på strøm) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har i hvert fall aldri lagt merke til noen feil på maskinen min. Nå kjører jeg ikke WinXP, og jeg bruker ikke IE, så det kan jo ha en sammenheng med det... Men hvis problemet bare oppstår i IE, er det jo en veldig enkel løsning på problemet, skift browser Opera 7.21 anbefales, og jeg kan enda ikke se én god grunn til å kjøre IE fremfor den... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har i hvert fall aldri lagt merke til noen feil på maskinen min. Nå kjører jeg ikke WinXP, og jeg bruker ikke IE, så det kan jo ha en sammenheng med det... Men hvis problemet bare oppstår i IE, er det jo en veldig enkel løsning på problemet, skift browser Opera 7.21 anbefales, og jeg kan enda ikke se én god grunn til å kjøre IE fremfor den... Harl selv opera 7.21 men bruker det nesten aldri. Eneste fordelen er når jeg skal laste mange bilder for da kan man raskt lukke vinduene med mouse gesture. Ellers er IE overlegen opera. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har i hvert fall aldri lagt merke til noen feil på maskinen min. Nå kjører jeg ikke WinXP, og jeg bruker ikke IE, så det kan jo ha en sammenheng med det... Men hvis problemet bare oppstår i IE, er det jo en veldig enkel løsning på problemet, skift browser Opera 7.21 anbefales, og jeg kan enda ikke se én god grunn til å kjøre IE fremfor den... Harl selv opera 7.21 men bruker det nesten aldri. Eneste fordelen er når jeg skal laste mange bilder for da kan man raskt lukke vinduene med mouse gesture. Ellers er IE overlegen opera. Tør jeg få spørre om hvordan IE er overlegen Opera? Jeg har ennå ikke funnet én eneste ting jeg savner i Opera som IE har, og IE suger jo grundig når det gjelder sidenavigasjon og download-management (som IE egentlig ikke har)... Dessuten mangler IE haugen på med kjekke smådetaljer, som "open in background", "paste and go", merke tekst og søke direkte på den etc. Masse småting, men tilsammen gjør det *veldig* mye... Eneste fordelen IE har (i den grad det er noen fordel) er at den ligger installert på alle maskiner med Windows... Det gjør dessverre ikke Opera... Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg synes også IE er best. Hvorfor gidde å installere en nettleser når man allerede har en som absolutt er kurrant? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg synes også IE er best. Hvorfor gidde å installere en nettleser når man allerede har en som absolutt er kurrant? Ikke noe annet enn at jeg ikke synes IE er kurrant i det hele tatt, masse svakheter og ting som er mye bedre i Opera... Og hvis jeg i tillegg slipper fargefeil på skjermen, er det jo klart da ;-) Lenke til kommentar
askare Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Snedige saker dette. Har på jobben satt opp nesten 30 stk T40. Men ikke en av dem hadde denne feilen. Har mest tro på at det er SW-feil. askare Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Snedige saker dette. Har på jobben satt opp nesten 30 stk T40. Men ikke en av dem hadde denne feilen. Har mest tro på at det er SW-feil. askare Kjøre du disse på batteri? (er kun synlig da stort sett) Er det T40P ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå