bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har en gammel LG 8x/4x/32x CD-brenner. Den nekter og fullføre (lead-in/out eller noe?). Jeg bruker Nero 5.5.10.42. Noe som har forslag? Andre aktuelle programmer? Takk for alle svar... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 kan være at cd`en du evt prøver å kopiere er beskyttet, eller at trialen din på nero har gått ut.. eller.. noe i den duren.. prøv å installere softwaren på nytt *grin* Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Eller kanskje bare kjøpe deg en ny cdbrenner? 8x er liksom ikke helt topp lenger, dessuten er det veldig billig. Liteonit 52x 32x 52x for eksempel, 600 kr på komplett Lillebroren dens fikk terningkast 6 på denne siden :nice: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Eller kanskje bare kjøpe deg en ny cdbrenner?8x er liksom ikke helt topp lenger, dessuten er det veldig billig. Sier noe, men neste brenner blir en 8x DVD brenner. Så jeg venter litt der, til det har kommet ut noen av dem. Men det er så irriterende at den har funket før Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Eller kanskje bare kjøpe deg en ny cdbrenner?8x er liksom ikke helt topp lenger, dessuten er det veldig billig. Liteonit 52x 32x 52x for eksempel, 600 kr på komplett Lillebroren dens fikk terningkast 6 på denne siden :nice: Eller du går på elkjøp å kjøper en Aopen 52x24x52 brenner for 298Kr! Jeg og en kompiss har kjøpt den! er stor fonøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå