Anzure Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Mitt LG TV slår seg av og til på uten at noen bruker en fjernkontroll, det har skjedd mange ganger. Synes dette er litt merklig, noen som har en anelse hvorfor? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hvis jeg skal si noe så ser jeg 2 muligheter. enten er det noe i styreelektronikken til tv som går amok eller så har du forstyrrelser utenfra som sensoren for fjernkontrollen ( den delen som mottar signaler fra fjernkontrollen ) reagerer på mest sannsynlig så er det elektronikken til selv tven som går mokka her . Du bør få det kontrollert har du eller noen problemer når du bruker fjernkontrollen ? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Fjernkontrollen virker helt fint. Før jeg flyttet oppførte TV-en seg sånn også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Skjer det også når ingen er til stede? Det er ikke noen andre infrarød-kilder til stede? F.eks andre fjernkontrollere som blir brukt? Det er merkvedig, og mye mulig du blir nødt å kjøre en reklamasjonssak på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå