Epp Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Bruker: Epp Deltagernivå: Entusiast Utstyr: Sigma dp2 quattro Fokus: Blir kjent med kameraet. Endret 1. august 2014 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Dag 1 Endret 2. august 2014 av Epp 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Veldig fin klarhet og fargene er helt smashing. Vanligvis liker jeg ikke så godt det perspektivet, men jeg må si at bildet ditt skiller seg fra mengden. Veldig bra. Veldig gode fargekombinasjoner. Lite å trekke her. Vel gjennomført. Bra start. Jeg har ikke hørt om kameraet ditt før. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Herlig fremtredende og skarp blomst, med en flott kremete, grønn bakgrunn. Flotte farger Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Takker for tilbakemeldingene! Fikk lyst å dra på med litt farger denne gangen :-) Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Dag 2 King of the hill Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Fine detaljer. Flott kontrast og fint belyst. Litt rotete komposisjon. Den er ubalansert og jeg synes du gaper over litt for mye. (del litt meg deg også) Men herregud jeg har vann i munnen her jeg sitter så ja takk :-) Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Fine detaljer. Flott kontrast og fint belyst. Litt rotete komposisjon. Den er ubalansert og jeg synes du gaper over litt for mye. (del litt meg deg også) Men herregud jeg har vann i munnen her jeg sitter så ja takk :-) Takk for tilbakemelding! Endret 3. august 2014 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Day 3 Archipelago in a flat world Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Day 3, god ide, godt utført! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Dag 3. Flotte linjer. Fint lys og god komposisjon. Fin skarphet og god dybde i bildet. Minimalistisk og tøft. Liker det. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Day 4 Portrait of a Ram 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kult. Han gamlefar speider ut vinduet? Dramatisk belyst. Fin kontrast. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 DAg 4; et slags gammelt/nostalgisk preg over dette bildet. Mangler kanskje noe på skarphet, men kult! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Takker for tilbakemeldinger. Skal kommentere, har bare hatt det litt travelt. Angående fokus, så stemmer det for jeg måtte få opp kamera og ta bilde med manuell fokusering før den hoppet ned igjen. Endret 5. august 2014 av Epp Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Flere fine bilder her. Bilde 1 likte jeg for komposisjonen. Væren ble flott. Dråper og liten dybde blir aldri feil Fine farger i det siste bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Day 5 - bra tittelvalg! Day 6 - pirrer nysgjerrigheten Day 7 - fargeeksplosjon Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå