Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bevise for henne at jeg fortsatt vil ?

Anbefalte innlegg

Heisann kjære forum. Jeg trenger da litt kjærlighetsbistand. Jeg og hun har vert litt på praten om at en kompis av meg/henne liker henne. Jeg har vert skråsikker. Og hun sier hun begynte å få indikasjoner på at det stemte. Nå hadde hun en prat med han bl.a og to til. Men da hun satt å ventet på ham klarte jeg å si en god del dumme ting... Som at "ja bare ta han du! Glem meg"

JA! Jeg vet jeg var utrolig idiot i huet som sa det. Men var bare der og da ting glapp ut. Jeg tåler rett og slett ikke at hun er med han.. Men nå ser jeg jeg må bare finne meg i det. Nå sa hun at dersom hun ønsker forholdet skal fortsette, så ønsker hun at jeg skal vise ordentlig at det er det jeg vil. Men jeg har ikke 100 erfaringer og er usikker på hvordan jeg skal vise det på rett måte. Takk for svar og svarer dersom dere lurer på noe. Ps !vi er under 20 så vi er ikke helt erfarne ;)

Anonymous poster hash: 5ade7...726

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er sånn at du er sammen med henne og at hun ønsker å ha ham fortsatt som kompis så bør dere ha en god dialog sammen.

Hun bør forstå at det er vanskelig for deg at hun har et godt vennskap til en person som er interessert i henne og at dette kommer i konflikt med forholdet deres , hvis du selv stoler 100% på henne og er villig til å ta risikoen så kan du jo selvsagt la dette fortsette, men det er ikke lurt om dere begge to er relativt unge.

Uansett vanskelig situasjon og ikke noen sikre svar på hva du kan gjøre, men er du under 22 så anbefaler jeg at du bare slapper av og viser henne at du også har andre jenter tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Er dere kjærester nå altså? Og det at han sa at hun ikke liker ham. Kan det være at han da bare sa det du eventuelt har lyst å høre? Og hva er det han forteller til henne?

Og er dette noen ny problemstilling egentlig? Er det egentlig noe han ikke vet at du fortsatt har lyst til..? Og har det virkelig vært noen hemmelighet frem til nå hva du mener, om han og henne og vennskapet deres?

Lenke til kommentar

Er dere kjærester nå altså? Og det at han sa at hun ikke liker ham. Kan det være at han da bare sa det du eventuelt har lyst å høre? Og hva er det han forteller til henne?

Og er dette noen ny problemstilling egentlig? Er det egentlig noe han ikke vet at du fortsatt har lyst til..? Og har det virkelig vært noen hemmelighet frem til nå hva du mener, om han og henne og vennskapet deres?

Ja men jeg vet jo at hun ikke liker han. Hvor får du det fra? Nei har sagt lenge at jeg ikkeliker at han snakker til henne hele tiden Endret av SavageX3-5
Lenke til kommentar

du er sjalu altså, hvis jeg har forstått dette riktig så har hun vurdert å gå fra deg, men sagt at du må vise henne at du virkelig vil være sammen med henne for at hun skal ville fortsette? (ellers vil hun gå til ham isteden for?)

Du må bare være ærlig, si at du er redd for å miste henne, si at du elsker henne og tanken på å miste henne ødelegger deg. Hvis hun faktisk vil være med deg er dette kjempefint å høre og hun vil skjønne at du oppriktig vil ha henne, hvis hun egentlig ikke vil være med deg vil dette utsagnet ødelegge forholdet mere, men det er like så greit for det er destined til å feile uansett.... du er ikke under 20, du er 24 :p

Anonymous poster hash: 6d15c...afc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men jeg vet jo at hun ikke liker han. Hvor får du det fra? Nei har sagt lenge at jeg ikkeliker at han snakker til henne hele tiden

Hvor jeg har får det fra? Godt spørsmål! Hvor nevner jeg noe om det da?

Men prøv å svar på noe av det jeg faktisk skrev i stedet da. Og ja, du har sagt det hele tiden sier du, så da er det ingen overraskelse at du fortsatt mener dette vel?

Lenke til kommentar

Håper dere forstår meg rett. Jeg og han er bestekompiser. Vi var hvertfall. Og han syns dama mi er hyggelig snill morsom osv. Men han sier han ikke liker henne. Og dama mi vet jeg ikke liker han. Da hadde hun fortalt meg det ettersom hun er en av den mer fornuftige jeg har vert i ett forhold med, og jeg stoler alt jeg vet på henne. Men kompisen min sier jeg er overbeskyttende... Vet ikke helt. Kanskje jeg er det. Har vert nære på å miste henne (i fra forholdet) før, så ønsker helst det ikke skal skje igjen ..

Lenke til kommentar

Håper dere forstår meg rett. Jeg og han er bestekompiser. Vi var hvertfall. Og han syns dama mi er hyggelig snill morsom osv. Men han sier han ikke liker henne. Og dama mi vet jeg ikke liker han. Da hadde hun fortalt meg det ettersom hun er en av den mer fornuftige jeg har vert i ett forhold med, og jeg stoler alt jeg vet på henne. Men kompisen min sier jeg er overbeskyttende... Vet ikke helt. Kanskje jeg er det. Har vert nære på å miste henne (i fra forholdet) før, så ønsker helst det ikke skal skje igjen ..

Til en annen gutt? I såfall så kan du avslutte forholdet først, eller du kan gi hun til kompisen din og da skylder han deg big time seinere når du må ha hans hjelp. For før eller siden så kommer noe lignende til å skje igjen og da gidder hun kanskje ikke å bli hengende igjen hos deg.

Lenke til kommentar

Til en annen gutt? I såfall så kan du avslutte forholdet først, eller du kan gi hun til kompisen din og da skylder han deg big time seinere når du må ha hans hjelp. For før eller siden så kommer noe lignende til å skje igjen og da gidder hun kanskje ikke å bli hengende igjen hos deg.

Nei fordi hun hadde hørt at jeg var sammen med henne for ett ligg.. Noe som var makabert feil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...