OC-Freak Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Det er bra happyhour prisene bare er happy for elkjøp, ikke for oss kjøpere! Endret 30. juli 2014 av OC-Freak Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 De har fikset prisene nå. Ser litt bedre ut. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er bra happyhour prisene bare er happy for elkjøp, ikke for oss kjøpere! Dette var morsomt! Det er fort gjort å slå til ved en ubetenksomhet, tror jeg. Minner meg om Sportsland hvor du ikke får tilbud dersom du er logget inn. Når du logger ut, blir noen varer mye billligere. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 http://www.elkjop.no/cms/happy-hours-hos-elkjop/Happy-Hours/?intcid=int1503 ser fremdeles samme prisene hos meg, med mindre jeg går inn på hvert produkt. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 De har ett godt tilbud: Sandisk Extreme II 480GB SSD til 1495kr. (men du må klikke deg inn for å se tilbudet) Dette er en disk som er omtrent på høyde med Samsung 840 Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå