Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg ny pc, da her jeg tenk på Alienware x51, fordi den har bra ytelse for minst penger, maks budsjettet mitt er utrolig lave 5000kr, jeg trenger å headset, mus, og pc, jeg har sett på: Qpad QH-90, Razer Blackwidow Ultimate 2014, og Razer Deathadder 2013, budsjettet mit er maks 800kr på headset, maks 800kr på mus, og maks 1000kr på tastatur, takker for svar på forhånd.

-NorskGamer

Jeg mente Headset, mus og tastatur, ikke pc, men hvis dere har en bra pc som er billig, bare rop ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder gaming hardware får du det du betaler for.

Så skal det også sies at selvbygg og ferdigbygg stiller i to helt forskjellige prisklasser, hvor ferdigbygg i mitt syn må være på grunn av uvitenhet eller for mye penger. Alienware er derfor et elendig valg spør du meg, ser kul ut, men du finner jo også mange kule kabinetter hvor du ikke flås for merkets skyld.

Når det gjelder øvrig utstyr;

Billig og godt headset: Steelseries Sibera, finnes flere versjoner fra 400 - 900kr

Eller Logitech G35 tror de ligger rundt 800,-

For dyrere headset hadde jeg gått for ASTRO A40

Razer blackwidow er kjent for å bråke mye, Logitech G710+ er et mye bedre tastatur

Når det gjelder mus kommer det veldig ann på hva du liker i forhold til størrelse, og hva det skal brukes til.

Logitech har mye bra gamingmus, G400 & G500 er gode. Razer Spectre II og Deathadder duger også, men føles mindre solid, har også hørt de har litt svakhet for knapper som feiler.

Lenke til kommentar

Sikker på at Alienware x51 gir best ytelse per krone? Må si jeg er veldig skeptisk til nettopp det. Jeg vet man kan konfiguere de selv på Dell sine sider, men når man kjøper Alienware så betaler man en del ekstra bare fordi det er Alienware. Hvis du vil ha best ytelse per krone er en selvbygget maskin veien å gå.

Hodetelefonene du har valgt deg er et godt valg. Når det gjelder mus og tastatur så går det meste på smak og behag mener nå jeg :)

Lenke til kommentar

Sikker på at Alienware x51 gir best ytelse per krone? Må si jeg er veldig skeptisk til nettopp det. Jeg vet man kan konfiguere de selv på Dell sine sider, men når man kjøper Alienware så betaler man en del ekstra bare fordi det er Alienware. Hvis du vil ha best ytelse per krone er en selvbygget maskin veien å gå.

Hodetelefonene du har valgt deg er et godt valg. Når det gjelder mus og tastatur så går det meste på smak og behag mener nå jeg :)

Jeg kan ikke bygge selv, så det er utelukket, jeg har sett rewievs på x51, å så lenge den kan spille BF4 og arma 3 på medium, er jeg fornøyd.

Når det gjelder gaming hardware får du det du betaler for.

Så skal det også sies at selvbygg og ferdigbygg stiller i to helt forskjellige prisklasser, hvor ferdigbygg i mitt syn må være på grunn av uvitenhet eller for mye penger. Alienware er derfor et elendig valg spør du meg, ser kul ut, men du finner jo også mange kule kabinetter hvor du ikke flås for merkets skyld.

Når det gjelder øvrig utstyr;

Billig og godt headset: Steelseries Sibera, finnes flere versjoner fra 400 - 900kr

Eller Logitech G35 tror de ligger rundt 800,-

For dyrere headset hadde jeg gått for ASTRO A40

Razer blackwidow er kjent for å bråke mye, Logitech G710+ er et mye bedre tastatur

Når det gjelder mus kommer det veldig ann på hva du liker i forhold til størrelse, og hva det skal brukes til.

Logitech har mye bra gamingmus, G400 & G500 er gode. Razer Spectre II og Deathadder duger også, men føles mindre solid, har også hørt de har litt svakhet for knapper som feiler.

Jeg vet at BlackWidow bråker, men jeg liker det bare veldig godt, og jeg liker ikke logitech sine museer så godt, G35 har jeg hørt mye om at slutter å fungere etter kort tid, så jeg vil helst styre unna det, og jeg vet ikke helt om steelseries Siberia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...