Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er oppgitt over foreldrende mine

Anbefalte innlegg

Ja, du har opplevd ganske mye i livet ditt høres det ut som. Hva med å lære av konsekvensene foreldre gir deg? Jeg kan forstå du kan være opprørt, men du er 17år. Du kan ikke holde på slik. Hva med å få deg en jobb som alle over her sier. Det å jobbe er veldig bra. Det er både lærerikt og du får en start og forståelse for hva jobblivet går ut på.

Du får også forståelse på hva penger er. Det er ikke noe som vokser på trær. Det er noe du må jobbe for.

Det stemmer at jeg har opplevd mye vondt, jeg ønsker jo å være en grei og god jente, men det er vannskeligt pågrunn av noen vannskelige foreldre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg bite på her.

Det er du som er vanskelig.

Du har en fjern virkelighetsoppfatning.

Du virker som en så bortskjemt unge at jeg, om jeg hadde vært faren din, hadde kastet deg av hjemmet mitt.

Dette er så dumt at jeg kjenner kreften spre seg i kroppen.

Men ville du ha gjort det om jeg var din datter?. Jeg mener at foreldrende bør ha tålmodighet med barna sine, og jeg krever mer av dem fordi at jeg er barnet dems.

Lenke til kommentar

La meg bite på her.

Du virker som en så bortskjemt unge at jeg, om jeg hadde vært faren din, hadde kastet deg av hjemmet mitt.

Men ville du ha gjort det om jeg var din datter?. Jeg mener at foreldrende bør ha tålmodighet med barna sine, og jeg krever mer av dem fordi at jeg er barnet dems.

Og barna sksl må ha tålmodighet til foreldrene. Gud vet, kanskje de ikke hadfe lyst å ha barn, men det ble slik. Vær glad de ikke slår. Har du lyst til å skaffe drh til så få deg en jobb. Gå med avis, klipp plenen til folk, lufte hunden til folk...mye å velge. Hvordan skal du klare deg uten mamma og pappa når du er ute av huset? Du vet vel ikke hvordan du skal betale regninger engang.

Anonymous poster hash: 3c0fd...787

Lenke til kommentar

* har du lyst til å skaffe deg ting så få deg en jobb

(Mye skrivefeil på grunn av mobilen er ødelagt)

La meg bite på her.

Og barna sksl må ha tålmodighet til foreldrene. Gud vet, kanskje de ikke hadfe lyst å ha barn, men det ble slik. Vær glad de ikke slår. Har du lyst til å skaffe drh til så få deg en jobb. Gå med avis, klipp plenen til folk, lufte hunden til folk...mye å velge. Hvordan skal du klare deg uten mamma og pappa når du er ute av huset? Du vet vel ikke hvordan du skal betale regninger engang.

* har du lyst til å skaffe deg ting så få deg en jobb

(Mye skrivefeil på grunn av mobilen er ødelagt)

La meg bite på her.

Lenke til kommentar

La meg bite på her.

Jeg har ei ung datter og jeg kan si at jeg hadde satt ho på egen leilighet som 15åring dersom jeg hadde merka at ho var så bortskjemt liten drittunge som du virker til å være.

bruk dine egne peng på det du har lyst på

det du trenger får du av foreldrene dine (fram til du er selvstendig og bor for deg selv)

begynn å jobb og gjør deg selv selvstendig framfor å være avhengig av foreldrene dine.

kanskje du hadde hatt godt av å ikek jobbe men bo for deg selv, da hadde du lært hva ei krone egentlig er verdt.

av og til kommer disse luksusproblemene vi har i norge men enkelte saker har en episk kategori som går langt forbi luksusproblemer og der ville jeg satt denne

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Forbanna drittunge det er det du er. Begynn å høre på det foreldrene sine sier og kom deg til psykolog, for deg er det noe galt med.

Det er jeg absolutt ikke. Jeg er en ganske skjønn og søt jente og da fortjener jeg ikke å bli kalt for drittunge. Hadde jeg vært stygg derimot så hadde jeg fortjent det. Men jeg går ikke til psykolog heller for jeg er helt frisk. Men det foreldrende mine som har ødelagt meg og det dems feil. Jeg har spurt mange ganger hvofor dem er så urettferdeige og frekke mot meg, men dem bare legger all skyld på meg og sier at jeg kan takke meg selv. Sånn skal ikke foreldrende behandle meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...