MoonLight Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg skulle ønske at noen kunne si: Stakkars barn som har slike foreldre, Men det er ingen som har sagt noe sånt til meg. Jeg har blitt litt psykisk skadet av måten dem behandler meg på. Slår de deg? Er du blitt voldtatt? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Haha, jeg kommenterte et av de første innleggene og siden da har jeg bare fulgt tråden. Men dette må være et troll. Det første innlegget er jo av TS, som holder seg annonymt. Men så plutselig kommer det en som heter lene. Er hun TS? Må jo være kødd alt dette her. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Haha, jeg kommenterte et av de første innleggene og siden da har jeg bare fulgt tråden. Men dette må være et troll. Det første innlegget er jo av TS, som holder seg annonymt. Men så plutselig kommer det en som heter lene. Er hun TS? Må jo være kødd alt dette her. Tror faktisk at det er hun som mener at hun blir dårlig behandlet.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Jeg skulle ønske at noen kunne si: Stakkars barn som har slike foreldre, Stakkars foreldre som har slike barn. Rent juridisk har foreldrene dine plikt til å forsørge deg til du er ferdig med videregående skole, men med det menes nødvendige ting som mat, husly og en form for klær (ikke nødvendigvis merkeklær). Du har ingen rett til å kreve penger til å kjøpe ditt og datt, og jeg misunner ikke foreldrene dine om du virkelig mener det du skriver. Endret 31. juli 2014 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg skulle ønske at noen kunne si: Stakkars barn som har slike foreldre, Men det er ingen som har sagt noe sånt til meg. Jeg har blitt litt psykisk skadet av måten dem behandler meg på. Slår de deg? Er du blitt voldtatt? Nei det blir jeg ikke, men det er like ille å gi meg husarrest kun for en bagatell. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 La oss anta at dette ikke er et troll... Hvorfor fortjener du respekt? Det er noe man tjener opp, og også noe man kan miste. Å forlange å få penger, og å stjele er ingen god måte å oppnå respekt på. Ville du respektert noen som stjal fra deg, og forlangte å få penger av deg? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Starter å slenge meg på tanken om at dette er et troll. Særlig hvis hun sidestiller voldtekt og mishandling med å få husarrest for en episode hvor hun med vilje knuste en vase. Det å knuse en ting med vilje fordi du er sur er god nok grunn til å få husarrest, særlig hvis det har vært en krangel først. Hvis ikke du er et troll, så må du innse at du har kommet til feil sted for å få medynk. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 He he, begynner å synke inn hos flere etter hvert. TS: Om du er et Troll, bravo! Om du ikke er et Troll: Så, er du også et Troll! Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 La oss anta at dette ikke er et troll... Hvorfor fortjener du respekt? Det er noe man tjener opp, og også noe man kan miste. Å forlange å få penger, og å stjele er ingen god måte å oppnå respekt på. Ville du respektert noen som stjal fra deg, og forlangte å få penger av deg? Fordi at dem er foreldrende mine. Nei det hadde jeg ikke gjort, men jeg var bare elleve år denne gangen da jeg stjal pengene, og jeg var jo bare et barn den gangen. Så det blir vel anneleis. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Fordi at dem er foreldrende mine. Nei det hadde jeg ikke gjort, men jeg var bare elleve år denne gangen da jeg stjal pengene, og jeg var jo bare et barn den gangen. Så det blir vel anneleis. Nå er jeg ikke sikker på om det de gjør er den beste måten å lære deg det, men det virker som om foreldrene dine ønsker at du skal lære følgende: Handlinger har konsekvenser. Du er den som må ta konsekvensene av dine handlinger. Når det gjelder respekt, så er det for det første ikke "respekt" å bare gi deg det du peker på. Det følger heller ikke at de er foreldrene dine at de må gi deg verken penger eller respekt. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg skulle ønske at noen kunne si: Stakkars barn som har slike foreldre, Men det er ingen som har sagt noe sånt til meg. Jeg har blitt litt psykisk skadet av måten dem behandler meg på.Slår de deg? Er du blitt voldtatt? Nei det blir jeg ikke, men det er like ille å gi meg husarrest kun for en bagatell. ....like ille?? Vet du eegentlig hva du prater om? Og bli voldtatt kan ikke sammenlignes med å få husarrest. De er foreldre. Tåle får du det. Blir du 18 så kan du endelig dra derfra. Med mindre de ikke er så lei at de hiver deg ut. Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg skulle ønske at noen kunne si: Stakkars barn som har slike foreldre, Men det er ingen som har sagt noe sånt til meg. Jeg har blitt litt psykisk skadet av måten dem behandler meg på.Slår de deg? Er du blitt voldtatt? Nei det blir jeg ikke, men det er like ille å gi meg husarrest kun for en bagatell. ....like ille?? Vet du eegentlig hva du prater om? Og bli voldtatt kan ikke sammenlignes med å få husarrest. De er foreldre. Tåle får du det. Blir du 18 så kan du endelig dra derfra. Med mindre de ikke er så lei at de hiver deg ut. Ja og det få de bare gjøre, jeg har fått nok av dem. Jeg er iallfall en veldig skjønn og søt jente vil jeg si. Jeg har et lite ansikt og jeg er ganske mørk. Men for meg var husarrest nesten totur, for halo, man gir ikke husarrest til elleveåringer. Ja jeg får så ung da dem gav meg det. Synest ikke du det høres ut som psykisk mishandling? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Haha. Kompiser av meg fikk da husarrest når de var mye mindre enn det. Forøvrig, hva har det at du er veldig skjønn og søt med saken å gjøre? Ingenting galt med å gi husarrest til elleveåringer, og nei, det var på ingen måte en form for tortur, ei heller psykisk mishandling. De må gå ganske mye lenger før mishandlingsbegrepet slår inn. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Husarrest fikk jeg da jeg var veldig liten. Ca 7-8år. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hva har utseende ditt med saken å gjøre? Med den oppførselen din kunne du sett ut som verdens vakreste, men foreldrene dine ville mislikt deg like mye uansett. Du høres ut som en ekkel bortskjemt drittunge som burde ha hatt husarrest i noen år. Helst så lenge det tar for å få deg til å vokse opp. Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hva har utseende ditt med saken å gjøre? Med den oppførselen din kunne du sett ut som verdens vakreste, men foreldrene dine ville mislikt deg like mye uansett. Du høres ut som en ekkel bortskjemt drittunge som burde ha hatt husarrest i noen år. Helst så lenge det tar for å få deg til å vokse opp. Det er bare det at mange har sagt at jeg er skjønn og søt osv. Nei, jeg fortjener ikke husarrest. men det som var veldig sårbart som jeg hugser fra en gang da jeg gikk i 7.klasse. Jeg orkte ikke å gjøre noe skolearbeid og da ringte lærerene hjem og fortalte at jeg burde lære oppdragelse pågrunn av dette. Da fikkk jeg ikke se Barne Tv og jeg måtte sitte på rommet resten av kvelden. Foreldrende mine er ikke de enkleste å omgåest med. Sukk, hadde dere bare vist Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har du en rosablog også? Eller måtte du legge den ned siden mor og far nektet å være korrekturlesere? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Obvious troll is obvious. Det er så overdrevent at det ikke er gøy engang. 2 Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg rømte en gang hjemmefra da jeg var tolv år. Men dem fant meg til slutt. Jeg hugser at jeg satt å gråt mye, men så var det noen kjente som fant meg og de ringte hjem. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, du har opplevd ganske mye i livet ditt høres det ut som. Hva med å lære av konsekvensene foreldre gir deg? Jeg kan forstå du kan være opprørt, men du er 17år. Du kan ikke holde på slik. Hva med å få deg en jobb som alle over her sier. Det å jobbe er veldig bra. Det er både lærerikt og du får en start og forståelse for hva jobblivet går ut på. Du får også forståelse på hva penger er. Det er ikke noe som vokser på trær. Det er noe du må jobbe for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg