Theo343 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Dette er vel første tittel som virkelig kan få meg til å vurdere et PS4 kjøp. Men hvis vi først ser en dedikert PS4 GT tittel om 3-5 år så spørs det om jeg gidder kjøpe en da utdatert konsoll. Hvilke andre bilspill kan være verdt å titte på til PS4 ? Endret 30. juli 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Er det noen kilder rundt det tidspunktet? Det vil antyde at utviklingen har gått parallellt med GT6 en stund? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Er det noen kilder rundt det tidspunktet? Det vil antyde at utviklingen har gått parallellt med GT6 en stund? viss jeg ikke husker hel feil ble dette nevnt enten på e3 eller rett etter, skal se om jeg finner noen link http://www.breathecast.com/articles/gran-turismo-7-release-date-new-game-likely-in-2015-polyphony-to-add-more-racing-cars-keeping-older-models-17102/ http://www.ign.com/articles/2014/06/27/gran-turismo-7-in-development-wont-release-in-2014 gt7 får og ekte bil lyder: www.teamvvv.com/en/news/comments/Polyphony-Digital-currently-recruiting-new-sound-engineers-for-Gran-Turismo Endret 30. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Endlig skikkelig lyd i GT, det var jammen meg på høy tid og helt utrolig at det ikke har kommet før nå. Hadde GT7 kommet uten hadde det IKKE blitt kjøp.Jeg begynte å miste troa på GT serien etter GT5 Prologue, GT5v1 og så GT5v2 og deretter GT6 som i praksis alle var samme spill og de i tillegg begynte å surre med månebiler i GT6. Trodde et øyeblikk mannen hadde mistet vettet.Jeg håper de klarer å få til en snuoperasjon med GT7 hvis ikke er det bye bye GT. Endret 31. juli 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Hvis det blir bedre lyd, vil dette være bra, en skikkelig højdare! Litt på siden, men... Det spekuleres også siden Polyphony har vært på Isle of Man og fått tillatelse til å kjøre sakte rundt banen. Dette peker mot at Isle of Man blir innlemmet i GT7, banen er lang og går på vanlig vei, den er svært variert og varierer i høyde. Banen blir mest brukt til motorsykkelrace og bringer derfor spekulasjonene et hakk videre, vil motorsykler bli en del av GT7? Den andre muligheten er at Isle of Man blir et eget spill. Hvis MC skal bli en del av GT7 håper jeg dette blir gjort ordentlig. http://www.gtplanet.net/rumor-isle-of-man-tt-course-considered-for-gran-turismo-7/ "A “team of programmers from Sony Computer Entertainment Europe” are reportedly on the Isle of Man, studying the famous TT Race circuit which stretches over 37.73 miles across public roads on the island.The report comes from Bike Sports News magazine, who claims a source from the Isle of Man’s tourism department informed them that Sony are considering the track for inclusion in Gran Turismo 7 on the PlayStation 4." "Regardless, the most interesting (and obvious) point to note is that the Isle of Man TT is the most historic and famous motorcycle race in the world. Although cars occasionally run the circuit for exhibition or record-breaking attempts, the race and the course is almost exclusively associated with motorcycles, and will likely fuel new speculation about Polyphony’s plans to include them in GT7.This would not be unprecedented: back in 2006, Polyphony Digital released Tourist Trophy for the PlayStation 2, a motorcycle game built upon GT4‘s game engine. Later that year, Gran Turismo HD was revealed at E3, and famously showcased both types of vehicles side-by-side, though bikes have since been absent from the world of Gran Turismo." Endret 5. august 2014 av smartphone Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Jeg håper virkelig ikke Gran Turismo glemmer sine røtter og opphav i ennå større grad enn de gjorde i GT6, da bare forlater jeg hele greia. Hva blir da det neste i GT8? Vannscootere? Endret 5. august 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vel, blir dette innlemmet er det noe som er jobbet med flere år allerede og som linken over sier, ble både MC og bil presentert med GT4 på E3 i 2006. Dette er altså 8 år siden og var tenkt på allerede da. Når det er sagt nå er vel simulering veldig komplisert og ville tro at for å gjøre dette best mulig er det greit å ha egne spill for bil og MC. Så et eget MC-spill fra Polyphony er muligens mest sannsynlig. Jeg ville være kjempefornøyd om Isle of Man kommer i et MC-spill fra Polyphony. Det viktigste synes jeg er at standarden er høy, og at simulering, grafikk, lyd og skade holder høy standard. På lyd og skade har vel GT6 noe vei igjen å gå. Ville derfor tro at det er bedre å utvikle bildelen mer fremfor å innlemme MC som også er veldig komplisert. Det er en mulighet at Isle of Man kommer som bane for bil, selv om det ville være merkelig siden den stort sett kun brukes til MC-racing. Det kan også hende at dette aldri blir noe av siden ingen kontrakter er underskrevet ennå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Klar over at de har luktet på MC før, jeg bare synes ikke det har noe i en GT tittel å gjøre. Ei heller månefartøyer. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg synes det viktigste må være at spillet holder høy standard og derfor at de ting som ikke er optimale blir rettet før andre ting tas med i spillet. Synes det er litt pussig at du ikke liker flere ting tas med bare fordi det ikke hører med? Hvis du har andre ankepunkter forstår jeg det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Årsaken er ganske enkel, de skifter da fokus fra å forbedre kjernen i spillet over til helt andre irrelevante ting for Gran Turismo. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det var poenget mitt og der er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Selv venter jeg spent på Project cars. Tror det tar over tronen til GT. Mistet totalt trua på GT serien etter GT5. GT6 var aldri aktuelt å kjøpe, og tror heller ikke det neste i serien blir aktuelt for meg. Project cars virker mye mer spennende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) GT6 ble heller ikke aktuelt å kjøpe her, derfor håper jeg GT7 finner veien tilbake. Project Cars, rfactor2 og andre spennende prosjekter følges med argusøyne. Endret 5. august 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå