Arodem Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 – Den største betatesten av en ny serie på konsoller noensinne, hevder Activision.Over 4,6 millioner spilte Destiny-betatesten Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Lol, trodde det var til PC jeg, hadde lyst til å teste det. Det skjer ikke om det er på konsoll for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase..... Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4. 2 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tøv, denne rekorden holder BF4, med nærmere 6mill. spillere på konsoll. 1 Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Destiny> bf4, mw etc.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase..... Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4. pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Tøv, denne rekorden holder BF4, med nærmere 6mill. spillere på konsoll. Så, hvilken ny serie er BF4 det første spillet i? 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gleder meg sinnsykt til dette spillet, men har ikke lyst til å kjøpe konsoll Må vel krype til korset å kjøpe en ps4 eller xbone:/ Og siden jeg er så glad i Halo så må det vel bli en Xbone. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gleder meg til å utforske videre på månen. Har også en høne å plukke med opp til flere fiender med lv ??? som jeg skal blåse hode av i hevn 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa: Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4. pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg. -------------------------------------- Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe) Endret 31. juli 2014 av simalarion Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gleder meg til å utforske videre på månen. Har også en høne å plukke med opp til flere fiender med lv ??? som jeg skal blåse hode av i hevn Er vel første prioritet å slakte alt av highlevels i Old Russia ja, de skal få kjenne det. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa: Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase..... Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4. pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg. -------------------------------------- Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten. Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe) Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere . Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen. Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gleder meg til å utforske videre på månen. Har også en høne å plukke med opp til flere fiender med lv ??? som jeg skal blåse hode av i hevn Jeg hadde ikke store forventninger når jeg prøvde alpha og beta. Kom ut med veldig bra inntrykk av hva jeg kan forvente meg i september. Liker at det går den veien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er artig når det kommer noe som drar opp spill interessen litt igjen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa: Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase..... Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4. pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg. -------------------------------------- Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten. Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe) Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere . Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen. Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc. Ehhh ok... om du sikter til Puro bedriver du jo flaming selv her (passiv aggresjon i den hensikt å tirre på deg noen). Det er videre ikke et nytt fenomen at folk blir litt hjernevasket i forhold til det man har kjøpt å forsvarer kjøpet sitt (eller gaven sin)- Mac vs PC , Android vs Osx, Iphone vs Galaxy og ikke minst konsoll vs konsoll, forumer er stappfulle av dette. Har sett flamewars siden Amiga tiden så om du fortsatt finner det morsomt har du trolig ikke vært så lenge på forum, da har du det i så fall mye "morro" rundt omkring på div forum. Flott ekstra info at du har konsoller å en "badass Pc" da får man på en måte inntrykk av at du er så opplyst å en fritenker!. Men tror nok de fleste inkl meg selv har nettop det, det betyr ikke automatisk at man ikke håper enkelte titler kommer til PC. Endret 1. august 2014 av simalarion Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 I The Tower sparket jeg en ball og ble blåst opp i luften av en vifte på ett tak. 11/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå