Gå til innhold

Ny revisjon av PS4?


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Revisjonsendringene er jo ikke akkurat så mye man legger merke til. Ser for meg at antennen er noe man nesten må måle seg til for å se endringene. Har selv første PS4'en og har Wifi i 1. etasje og PS4en står i 3. og jeg får fortsatt full dekning og 2MBs i nedlastningene mine. Pingen i spill er akseptabel også.

Lenke til kommentar

Om de skal fikse burde de virkelig gjøre den stille også. Høres som man driver med veiarbeid når man spiller.

Hmm var jeg ikke klar over.

 

En av tingene jeg tenker på at kan være verdt å vente på ift. revisjoner er bedre kjøling. Det behøver ikke være krymping av komponenter men bedre kjølere og bedre innvendig design og lufting.

Å vente på krymping av produksjonsmodell tar ofte mange år.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Selve boksen behøver ikke bli mindre, men det de ofte gjør er at de krymper produksjonsprosessen på deler av innmaten (GPU/CPU/APU) eks. fra 28nm til 20nm som da gir mindre strømkrav og dermed mindre varmeutvikling som igjen gir bedre kjøling, Men å vente på dette tar ofte 3-4 år av gangen før det kommer konsollene til gode om man ser på historikken med 360 og PS3.

Og enig i at en større boks med bedre kjøling hadde vært bedre, om det må til. Lydnivå er alltid viktigere enn størrelse for min del.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...