jzky Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Nå har jeg søkt i dette forumet etter GeCube kort, men fant ikke det jeg var ute etter, så derfor spør jeg. Noen som har erfaring med GeCube Radeon 9800PRO 128MB DDR? noen tester? Er jo et billi kort.. 2995 kr på multicom. Skal bytte inn mitt 9700pro kort, å for å slippe å betale mellomlegg (gnien), så er jeg på utkikk etter info om GeCube sine kort.. Sapphire Radeon 9800PRO 128MB koster 3699, ikke store forskjellen.. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kikk på PowerColor kortene, billige dem også... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kikk på PowerColor kortene, billige dem også... Billige, og særdeles varme, sies det .... Sapphire, kanskje? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 da er sapphire sine like varme, for de er begge 100% like! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 da er sapphire sine like varme, for de er begge 100% like! Javel, da må det rett og slett være at Sapphire tåler mer varme enn PowerColor, da! :wink: Lenke til kommentar
jzky Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Er et PowerColor kort jeg har fått problemer med.. Får nytt kort i innbytte.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Javel, da må det rett og slett være at Sapphire tåler mer varme enn PowerColor, da! :wink: Eh..PowerColor og Sapphire er produsert på samme fabrikk, og er 100% like. ja, det betyr at det ikke er eneste liten skrue som er forskjellig. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Javel, da må det rett og slett være at Sapphire tåler mer varme enn PowerColor, da! :wink: Eh..PowerColor og Sapphire er produsert på samme fabrikk, og er 100% like. ja, det betyr at det ikke er eneste liten skrue som er forskjellig. og at du prater tull er også sant. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Npt skrev: QUOTE (Alastor @ 27/10/2003 : 02:21) QUOTE (MarlboroMannen @ 24/10/2003 : 17:16) Javel, da må det rett og slett være at Sapphire tåler mer varme enn PowerColor, da! :wink: Eh..PowerColor og Sapphire er produsert på samme fabrikk, og er 100% like. ja, det betyr at det ikke er eneste liten skrue som er forskjellig. det er bare det at, det er ikke kødd;) h0h0.. de er og en mer stabil produsent enn Sapphire, og har eksitert mange flere år i Europa enn det Sapphire og andre ati-baserte kort har! med unntak av ATi selv Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har NULL problemer med mitt PowerColor kort. Det er trolig bare snakk om enkelt tilfeller. Har sett bilder av kort med for mye kjølepasta under vifta, så det er kanskje det som er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå