Herr Thorsen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Både prinsipielt galt og ugjennomførbart, mener The House of Lords i Storbritannia.Fordømmer retten til å bli glemt Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hadde vært rart om diktatorer etc (eller etterkommere) krever det samme. Eller Russland. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 De bør heller gå til sak mot nettsidene som linkene fører til 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Nå bare gjetter jeg, men det hadde ikke overrasket meg dersom pipen får en annen lyd dersom det er snakk om at Google skal sensurere søk på torrents og materiale beskyttet av copyright. Da er det nok plutselig Google sitt ansvar å fungere som datakontrollør. Igjen, nå bare gjetter jeg, men jeg hadde ikke vært det spor overrasket dersom de samme politikerne har to ulike holdninger når det gjelder personvern og artistvern. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Denne saken er et skoleeksempel på politikere som tror de vet nok allerede og ønsker å kontrollere noe de ikke forstår. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 De bør heller gå til sak mot nettsidene som linkene fører til Problemet er at mange av disse sidene er underlagt det offentlige (stat/kommune etc), og informasjonen er lovmessig offentlig tilgjengelig. Eller så er informasjon postet innenfor det offentlige rom på en måte som gjør at vedkommende ikke har eierskap eller råderett over informasjonen slik at innholdet ikke kan ble krevd fjernet. 1 Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Prinsipielt er spørsmålet følgende: Skal vi "menneskeliggjøre" teknologi, eller skal vi la teknologi diktere menneskeheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg