medlem-165337 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Man trenger ikke produsere barn, og man kan produsere barn som homofil. Vel, da er vel alt bra, antar jeg. Vi har muligheter til å gjøre hva som helst, og være hva som helst i dagens samfunn. Alt er opp ti lhver enkelt. Ganske bra at det er slik egentlig. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Takker for mange saklige tilbakemeldinger. Jeg ser her at sex ikke er alt for de homofile. Mye handler om følelser. Derfor så kommer nok et oppfølgningespørsmål: Hvis det er slik at en homofil mann er følelsesmessig tiltrukket av andre menn, hvorfor kan han ikke da kompensere for dette ved å finne seg en svært "maskulin" kvinne? Homofile er jo ofte feminine, og maskuline kvinner kan derfor utfylle rollen som menn med følelser er tiltrukket av. Hadde du tatt til takke med en mann med vagina? Er det kriteriet du har som utgangspunkt når du tenker på sex? Det eneste som betyr noe er om personen har penis eller vagina? Kunne du tatt til takke med en svært "feminin" mann? Er det nok for deg, dersom du skal være følelsesmessig tiltrukket av en annen person? Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Takker for mange saklige tilbakemeldinger. Jeg ser her at sex ikke er alt for de homofile. Mye handler om følelser. Derfor så kommer nok et oppfølgningespørsmål: Hvis det er slik at en homofil mann er følelsesmessig tiltrukket av andre menn, hvorfor kan han ikke da kompensere for dette ved å finne seg en svært "maskulin" kvinne? Homofile er jo ofte feminine, og maskuline kvinner kan derfor utfylle rollen som menn med følelser er tiltrukket av. Hadde du tatt til takke med en mann med vagina? Er det kriteriet du har som utgangspunkt når du tenker på sex? Det eneste som betyr noe er om personen har penis eller vagina? Kunne du tatt til takke med en svært "feminin" mann? Er det nok for deg, dersom du skal være følelsesmessig tiltrukket av en annen person? Det er følelser, og så er det sex, som også er involvert i følelser. Det hele er en komplisert ting, og det er vanskelig å generalisere noe. Det er opp til hver tenkelt invivid å være lykkelig, og gjøre ha de vil, eller være hva de vil. Jeg har ingen kriterier for sex, og jeg dømmer heller ingen. Jeg er bare et menneske som kunne ha hjulpet andre mennesker dersom de ville hatt en slik hjelp. Mye handler om følelser, andre ting handler om sex. Folk er forskjellige! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Mye handler om følelser, andre ting handler om sex. Folk er forskjellige! Det sistnevnte svarer vel egentlig godt på spørsmålet du stiller i førstepost. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Vil også presisere at sex er mye mer enn penis, rompehull og vagina. En heterofil mann ville ikke nødvendigvis hatt sex med en annen mann bare fordi han hadde vagina. Hva hvis mannen i tillegg til vagina hadde pupper? Barberte legger? Uten hår på brystet? Det er mange grader og folk setter individuelle grenser. Kunne en heterofil mann hatt sex med en dame med skjegg? Og hår under armene? Endret 6. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå