hean Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Kan du svare på spørsmålet? Er jeg f.eks homos selv om jeg har en væremåte og følelser til en homo, men har kun samleie med kvinner og er tiltrukket av dem? Ja jeg kan svare på spørsmålet men i ett diskusjonsforum må du også godta å bli rettet på når du motsier deg selv.... Så til spørsmålet, hva mener du med følelser som en homo? Da antar jeg du mener at du er tiltrukket av menn fordi det er det eneste som skiller homofile fra heterofile. Så hvis du er tiltrukket av både menn og kvinner er du enkelt å greit bifil... handler ikke om hvem du velger å ha sex med. Endret 5. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Ja jeg kan svare på spørsmålet men i ett diskusjonsforum må du også godta å bli rettet på når du motsier deg selv.... Så til spørsmålet, hva mener du med følelser som en homo? Da antar jeg du mener at du er tiltrukket av menn fordi det er det eneste som skiller homofile fra heterofile. Så hvis du er tiltrukket av både menn og kvinner er du enkelt å greit bifil... handler ikke om hvem du velger å ha sex med. Setter pris på dine rettelser Endret 5. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kanskje lesbiske kunne vært sammen med menn også, bare de unngår penetrering og mannen kan bruke tunge og fingre.. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Kanskje lesbiske kunne vært sammen med menn også, bare de unngår penetrering og mannen kan bruke tunge og fingre.. Aha, bra forslagt Andeith 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Men er det nokon som hadde vært villige til å "offre seg" ved å inngå i eit slikt forhold som kun er meint å holde oppe illusjonen av eit hetrofilt forhold? Hadde du som hetrofil mann vært villig til å inngå i eit forhold til ei lesbisk dame der sexlivet hadde vært redusert til lesbisk sex (kyssing, stryking, og slikking) men der all aktivitet som involverer din penis (penetrering, suging, berøring) hadde du måtte ordne sjølv eller ved å stikke penis i ei sjømannsbrud. Særlig med tanke på at du kunne hatt eit forhold med ei hetrofil dame som hadde vært tiltrukket av heile deg, (penis og alt) som du kunne hatt eit normalt sexliv med? Og i framtida eit familieliv med? Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Men er det nokon som hadde vært villige til å "offre seg" ved å inngå i eit slikt forhold som kun er meint å holde oppe illusjonen av eit hetrofilt forhold? Hadde du som hetrofil mann vært villig til å inngå i eit forhold til ei lesbisk dame der sexlivet hadde vært redusert til lesbisk sex (kyssing, stryking, og slikking) men der all aktivitet som involverer din penis (penetrering, suging, berøring) hadde du måtte ordne sjølv eller ved å stikke penis i ei sjømannsbrud. Særlig med tanke på at du kunne hatt eit forhold med ei hetrofil dame som hadde vært tiltrukket av heile deg, (penis og alt) som du kunne hatt eit normalt sexliv med? Og i framtida eit familieliv med? Svaret er JA. Jeg kunne elsket den lesbiske jenta for den jordnære personen hun måtte være, og bare vært takknemlig for at hun var i nærheten. Jeg ville nok ha følt meg lykkelig sammen med henne. Kanskje ville jeg vært hennes beskytter mot hennes konservative kristne familie som ikke akspeterte noe annet enn et godt heterofilt ekteskap. Hun måtte kanskje ha fått en penetrerering nå og da bare for å få barn (alle lesber vil vel ha barn før eller siden.). Jeg hadde ikke hatt problemer når hun fikk besøk av sine gode veninner. Jeg ville ha tenkt at hun gjør det som er best for seg, og det er bra. Ingen ville trengt å få vite om det. Dessuten så bruker jo lesber dildoer og artige leketøy. Så jeg tror i utgangspunktet hun ville ha sugt på min penis før eller senere. Hva er egentlig forskjellen på en dildo og en penis? Hvis en lesbe kan bruke dildo og andre leketøy, hvorfor skal hun da være motstridig til en penis, which is the real deal? Men ja, jeg ville ha gitt min lesbiske dame et beskyttende forhold der hun kunne levd i et heterofilt skalkeskjul der jeg ville ha gitt henne all den nytelsen hun ville ha. På en annen side, så ville muligheten min for å ha samleie med andre kvinner vært ganske åpen siden begge parter er såpass fleksible. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Men er det nokon som hadde vært villige til å "offre seg" ved å inngå i eit slikt forhold som kun er meint å holde oppe illusjonen av eit hetrofilt forhold? Hadde du som hetrofil mann vært villig til å inngå i eit forhold til ei lesbisk dame der sexlivet hadde vært redusert til lesbisk sex (kyssing, stryking, og slikking) men der all aktivitet som involverer din penis (penetrering, suging, berøring) hadde du måtte ordne sjølv eller ved å stikke penis i ei sjømannsbrud. Særlig med tanke på at du kunne hatt eit forhold med ei hetrofil dame som hadde vært tiltrukket av heile deg, (penis og alt) som du kunne hatt eit normalt sexliv med? Og i framtida eit familieliv med? Svaret er JA. Jeg kunne elsket den lesbiske jenta for den jordnære personen hun måtte være, og bare vært takknemlig for at hun var i nærheten. Jeg ville nok ha følt meg lykkelig sammen med henne. Kanskje ville jeg vært hennes beskytter mot hennes konservative kristne familie som ikke akspeterte noe annet enn et godt heterofilt ekteskap. Hun måtte kanskje ha fått en penetrerering nå og da bare for å få barn (alle lesber vil vel ha barn før eller siden.). Jeg hadde ikke hatt problemer når hun fikk besøk av sine gode veninner. Jeg ville ha tenkt at hun gjør det som er best for seg, og det er bra. Ingen ville trengt å få vite om det. Dessuten så bruker jo lesber dildoer og artige leketøy. Så jeg tror i utgangspunktet hun ville ha sugt på min penis før eller senere. Hva er egentlig forskjellen på en dildo og en penis? Hvis en lesbe kan bruke dildo og andre leketøy, hvorfor skal hun da være motstridig til en penis, which is the real deal? Men ja, jeg ville ha gitt min lesbiske dame et beskyttende forhold der hun kunne levd i et heterofilt skalkeskjul der jeg ville ha gitt henne all den nytelsen hun ville ha. På en annen side, så ville muligheten min for å ha samleie med andre kvinner vært ganske åpen siden begge parter er såpass fleksible. Du prater så mye tull at jeg faktisk ikke vet om jeg skal ta deg alvorlig eller om du bare troller? Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Men er det nokon som hadde vært villige til å "offre seg" ved å inngå i eit slikt forhold som kun er meint å holde oppe illusjonen av eit hetrofilt forhold? Hadde du som hetrofil mann vært villig til å inngå i eit forhold til ei lesbisk dame der sexlivet hadde vært redusert til lesbisk sex (kyssing, stryking, og slikking) men der all aktivitet som involverer din penis (penetrering, suging, berøring) hadde du måtte ordne sjølv eller ved å stikke penis i ei sjømannsbrud. Særlig med tanke på at du kunne hatt eit forhold med ei hetrofil dame som hadde vært tiltrukket av heile deg, (penis og alt) som du kunne hatt eit normalt sexliv med? Og i framtida eit familieliv med? Svaret er JA. Jeg kunne elsket den lesbiske jenta for den jordnære personen hun måtte være, og bare vært takknemlig for at hun var i nærheten. Jeg ville nok ha følt meg lykkelig sammen med henne. Kanskje ville jeg vært hennes beskytter mot hennes konservative kristne familie som ikke akspeterte noe annet enn et godt heterofilt ekteskap. Hun måtte kanskje ha fått en penetrerering nå og da bare for å få barn (alle lesber vil vel ha barn før eller siden.). Jeg hadde ikke hatt problemer når hun fikk besøk av sine gode veninner. Jeg ville ha tenkt at hun gjør det som er best for seg, og det er bra. Ingen ville trengt å få vite om det. Dessuten så bruker jo lesber dildoer og artige leketøy. Så jeg tror i utgangspunktet hun ville ha sugt på min penis før eller senere. Hva er egentlig forskjellen på en dildo og en penis? Hvis en lesbe kan bruke dildo og andre leketøy, hvorfor skal hun da være motstridig til en penis, which is the real deal? Men ja, jeg ville ha gitt min lesbiske dame et beskyttende forhold der hun kunne levd i et heterofilt skalkeskjul der jeg ville ha gitt henne all den nytelsen hun ville ha. På en annen side, så ville muligheten min for å ha samleie med andre kvinner vært ganske åpen siden begge parter er såpass fleksible. Du prater så mye tull at jeg faktisk ikke vet om jeg skal ta deg alvorlig eller om du bare troller? Hvis du ser på hva The Avatar spurte om, så lurte han på om det var noen som hadde vært villige til å ofre seg for en lesbisk kvinne ved å gå inn i et "heterofilt" forhold for å hindre at hun skulle gå ut av skapet. På det spørsmålet så svarte jeg med mine egne tanker og ideer, noe som jeg gjorde på en alvorlig oppriktig måte. Jeg vet ikke om du har lyst til å tolke noe alvorlig eller ikke men jeg skrev bare ut i fra mitt eget ståsted. Du trenger ikke lese eller tro på hva jeg skriver. Beklager om du fikk inntrykket av at jeg var en av trollene som lever i skogen... Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Vell, jeg tror det er lettere å si at du kunne klart det enn å faktisk klare det. Tenk deg å sitte resten av livet, uten muligheten til å penetrere en dame? Men det hadde vært helt greit for deg? Å bo sammen med en du vet aldri har vært forelsket i deg og som er forelsket i andre. Å nei, du hadde ikke trengt å penetrere henne for å skaffe henne ett barn. Endret 5. august 2014 av Andeith Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Vell, jeg tror det er lettere å si at du kunne klart det enn å faktisk klare det. Tenk deg å sitte resten av livet, uten muligheten til å penetrere en dame? Men det hadde vært helt greit for deg? Å bo sammen med en du vet aldri har vært forelsket i deg og som er forelsket i andre. Å nei, du hadde ikke trengt å penetrere henne for å skaffe henne ett barn. Folk er forskjellige, og jeg er ganske fleksibel når det kommer til andre mennesker. Jeg ville visst at hun alltid ville vært glad i meg, men var seksuelt attraktivt etter kvinner. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 ei, du hadde ikke trengt å penetrere henne for å skaffe henne ett barn. Folk er forskjellige, og jeg er ganske fleksibel når det kommer til andre mennesker. Jeg ville visst at hun alltid ville vært glad i meg, men var seksuelt attraktivt etter kvinner. Ikke mer, hun vil ikke tenne på deg. Du vil ikke være attraktiv for henne. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 ei, du hadde ikke trengt å penetrere henne for å skaffe henne ett barn. Folk er forskjellige, og jeg er ganske fleksibel når det kommer til andre mennesker. Jeg ville visst at hun alltid ville vært glad i meg, men var seksuelt attraktivt etter kvinner. Ikke mer, hun vil ikke tenne på deg. Du vil ikke være attraktiv for henne. Hun ville fortsatt ha vært glad i meg på en annen måte. Det er som om en ektemann blir lamm fra livet og ned. Konen vil fortsatt være glad i han selv om hun ikke vil få glede av ham på den måte lenger. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hun ville fortsatt ha vært glad i meg på en annen måte. Det er som om en ektemann blir lamm fra livet og ned. Konen vil fortsatt være glad i han selv om hun ikke vil få glede av ham på den måte lenger. Nei, mannen tente opprinnelig på kvinnen. Han har forsatt vært eller er forelsket i henne. Det er ikke det samme. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Hun ville fortsatt ha vært glad i meg på en annen måte. Det er som om en ektemann blir lamm fra livet og ned. Konen vil fortsatt være glad i han selv om hun ikke vil få glede av ham på den måte lenger. Nei, mannen tente opprinnelig på kvinnen. Han har forsatt vært eller er forelsket i henne. Det er ikke det samme. Ja, jeg forstår at det ikke er det samme. Det som en gang var, fantes ikke mer. Derfor så kunne de ikke ha sex lenger, men de ville alltid være glad i hverandre. De ville allt se på hverandre og smile. Tenke tilbake på de gode tidene. Og det samme kunne ha skjedd meg meg og den lesbiske kvinnen jeg elsket over alt på jord. Kanskje hadde hun vært min kjæreste, og min soul mate på denne jord. Kanskje hadde vi delt et halvt liv sammen, men kanskje en dag så forteller hun meg at hun er lesbisk. Og hvis jeg virkelig hadde vært glad i kvinnen som elsket andre kvinner fremfor meg, så ville jeg vært glad på hennes vegne. Det kan godt være at jeg ville følt meg så bra hver dag hvert øyeblikk med denne kvinnen, at selve sexen ikke var så viktig lenger uanset. Og hvis sexen kun var begrenset til hva lesber gjør, så ville jeg akseptert det, og hvis det er slik at lesbisk bruker dildo, så ville hun nok ha akseptert min penetrasjon før eller siden når hun var klar for det. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har lest at ikke alle menn liker analsex, stemmer det? Vil tro at det er store forskjeller i preferanser der også. Det er jo ikke noe ulikt andre mennesker liksom Det er en myte at alle homofile liker analsex. At slikt lever ennå i 2014 er interessant. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Haha, dette er den beste tråden på forumet i år. Edit: Beklager for lite input, men dette er priceless. Endret 6. august 2014 av Nopros Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det er en myte at alle homofile liker analsex. At slikt lever ennå i 2014 er interessant. Myter er bærere av fordommer. At de fortsatt lever i 2014 betyr at de fortsatt finnes noen som ser seg tjent med å spre dem. Geir Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Jeg har lest at ikke alle menn liker analsex, stemmer det? Vil tro at det er store forskjeller i preferanser der også. Det er jo ikke noe ulikt andre mennesker liksom Det er en myte at alle homofile liker analsex. At slikt lever ennå i 2014 er interessant. Ja, som sagt, folk er forskjellige. Det går desverre ikke ann å generalisere lenger slik de gjorde før i tiden. Det er en myte at alle homofile liker analsex. At slikt lever ennå i 2014 er interessant. Myter er bærere av fordommer. At de fortsatt lever i 2014 betyr at de fortsatt finnes noen som ser seg tjent med å spre dem. Geir Det spiller ingen rolle hva folk sier. Det som virkelig spiller en rolle er hvem folk hører på edit: flettet dobbelpost Endret 6. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt, for det første å er dette et ganske så dumt spørsmål. Hvis menn blir tiltrukket av andre menn, og ikke kvinner, så tror jeg ikke at de mennene hadde plutselig falt for kvinner fordi, de har på seg et leketøy. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt, for det første å er dette et ganske så dumt spørsmål. Hvis menn blir tiltrukket av andre menn, og ikke kvinner, så tror jeg ikke at de mennene hadde plutselig falt for kvinner fordi, de har på seg et leketøy. Ok, så dette er noe av det dummeste du har hørt, og du tror ikke at homofile menn kan falle for kvinner, eller at lesbiske kvinner kan falle for menn. Det er vel notert, og du står fritt til å mene, tro og gjøre hva du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå