AvidGamer Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Hva om en mann er homofil, og vet det selv, men ønsker ikke å komme ut av skapet. Han ønsker heller ikke å ha sex med andre menn. Men han ønsker å finne en kvinne som kan utfylle den maskuline delen av forholdet som han mangler, siden han er alt for feminin og tror han er homofil, men ikke vil gå ut av skapet. Han ønsker å inngå kompromiss ved å forbli "heterofil". Da er han jo homofil, men bare er forsatt i skapet. Å være homofil dreier seg om å være tiltrukket til menn. Bare fordi han skjuler det og "nekter" segselv å være åpen om det endrer ikke på det. Endret 30. juli 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det skjer selvsagt. Det er da også mange homofile menn som er blitt fedre i et forhold med en kvinne, for å holde på fasaden. Men det er altså en fasade. En maskulin kvinne er like lite en erstatning for en mann for den homofile, som en feminin mann er en erstatning for en kvinne for deg og meg. Du kommer ikke i mål her så lenge du forenkler problemstillingen til enkelt-elementer, enten det er sexorganer eller maskulin/feminin. Det er mer komplisert enn så. Geir Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, jeg forstår det. Han er i utgangspunktet homofil, men er tilfreds med å leve om bifil sammen med en maskulin kvinne med strap-on. Så kompromisset her er, er det greitt å være bifil istedenfor homofil fordi man ikke ønsker å komme ut av skapet, og synes ikke det er så gale å være bifil afterall? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Så kompromisset her er, er det greitt å være bifil istedenfor homofil fordi man ikke ønsker å komme ut av skapet, og synes ikke det er så gale å være bifil afterall? Nå antar du at det er et valg. Det er ikke åpenbart. I så fall: Ville det rent følelsesmessig vært greit for deg å være bifil hvis du var et sted det manglet kvinner, og ta til takke med en feminin mann istedet? Geir 3 Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, jeg hadde reist til bangkok eller brazil. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, jeg hadde reist til bangkok eller brazil. Godt for deg. Tror du det gjelder heterofile menn flest? Geir Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Godt for deg. Tror du det gjelder heterofile menn flest? Han er bifil hvis han kunne tenkt seg det, så heterofile tror jeg ikke kan sammenlignes Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Han er bifil hvis han kunne tenkt seg det, så heterofile tror jeg ikke kan sammenlignes Det er nettopp poenget mitt. Det samme gjelder homofile, for dem er heller ikke bifili et valg. Spørsmålet er om han selv oppfatter seg som bifil eller om han mener at thaitranser (lady boys) er et "akseptabelt" substitutt for ekte jenter også for heterofile... Geir Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, det er vel opp til hver enkelt hva som er substitutt. Et annet saklig scenario: Hva om en mann er homofil, og nekter å komme ut av skapet, men er forlovet med en transe, som fremstår som kvinne, men egentlig er en mann? Da vil samfunnet i utgangspunktet tro at de er "heterofile". Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Og hva så? Geir 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Dette virker strengt tatt som en "hvorfor kan ikke homofile gjøre sitt ytterste til å finne en dame og leve 'riktig' istedetfor å leve livet sitt 'feil' " - tråd.Men jeg ser eksemplene dine gjerne går på at homofile skal være feminine. Hvordan blir det da med maskuline homofile i problemstillingen din? Jeg mener, den type mann som har totalt bildilla, mekker, liker seg i (motor)olje og annet relatert søl? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 La oss gå dypere. Hva om en mann som egentlig er dame, bare veldig maskulin, er sammen med en dame som egentlig er en mann uten at noen av dem veit om den andres egentlige seksualitet fordi de ikke har hatt sex enda, hva er egentlig legningene deres? 1 Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 La oss gå dypere. Hva om en mann som egentlig er dame, bare veldig maskulin, er sammen med en dame som egentlig er en mann uten at noen av dem veit om den andres egentlige seksualitet fordi de ikke har hatt sex enda, hva er egentlig legningene deres? Da er de heterofile siden de egentlig er mann og kvinne, og hvis de fremstår som omvendt, så er de fortsatt heterofile, uansett hvor maskulin eller feminin noen av partene måtte være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Da er de heterofile siden de egentlig er mann og kvinne, og hvis de fremstår som omvendt, så er de fortsatt heterofile, uansett hvor maskulin eller feminin noen av partene måtte være.Men mannen som egentlig er en kvinne tror jo at hu er sammen med en mann. Gjør ikke det henne lesbisk? Samme med kvinnen som egentlig er en mann. Han tror jo han er sammen med en mann og menn som er sammen med menn er jo homofile, er de ikke? Eller er legning kanskje ikke så svart/hvitt som mange tror? Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Okey, vel da er de lesbisk. Kvinne/kvinne Mann/mann Det er svart hvitt etter min mening, og det har flere her bekreftet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis en homofil mann skulle hatt sex med en kvinne, er dette kanskje noe av det samme som om en Hetrofil mann har sex med en Homofil mann, fordi den hetrofile mannen liker anal sex. Det kan virke som om trådstarter er veldig ung og ikke helt skjønner dette med at det er mer til et forhold en penis, vagina og anus - Selvom Tisse, bæsje og pule er 3 viktige ting i livet. Anonymous poster hash: b71a8...02c Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg tror legning er mer enn sex. Jeg tror det handler om følelser. Det er det jeg er opptatt av. Må man ha sex med en person av samme kjønn for å være homofil? Kan man ikke ha følelser som tilsier at man er homofil selv om man ikke har hatt eller vil ha sex med det samme kjønn? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 La si at den homofile kunne være samme med en kvinne og de kunne hatt sex med strap-on. Som kvinne.. Vell, jeg vill helst ikke tilbringe mesteparten av kveldene i mitt liv på en strap-on for å tilfredstille min homofilie mann? Beklager, men den ideen der er litt.. sprø. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tror legning er mer enn sex. Jeg tror det handler om følelser. Det er det jeg er opptatt av. Må man ha sex med en person av samme kjønn for å være homofil? Kan man ikke ha følelser som tilsier at man er homofil selv om man ikke har hatt eller vil ha sex med det samme kjønn? Hele tråden eher handler om at du faktisk ikke tror det... Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tror legning er mer enn sex. Jeg tror det handler om følelser. Det er det jeg er opptatt av. Må man ha sex med en person av samme kjønn for å være homofil? Kan man ikke ha følelser som tilsier at man er homofil selv om man ikke har hatt eller vil ha sex med det samme kjønn? Hele tråden eher handler om at du faktisk ikke tror det... Kan du svare på spørsmålet? Er jeg f.eks homos selv om jeg har en væremåte og følelser til en homo, men har kun samleie med kvinner og er tiltrukket av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå