Arodem Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Australere bestemte seg for å prøve seg på en litt annerledes modifikasjon.Her spiller de Doom på en minibank 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det blir bra. Størrelsen på uttaket styres ved hvor mange armor shards du samler opp, og at du overlever brettet Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Det blir bra. Størrelsen på uttaket styres ved hvor mange armor shards du samler opp, og at du overlever brettet Armor Shards er i Quake II, III og IV, ikke i DOOM. Endret 30. juli 2014 av BadCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det blir bra. Størrelsen på uttaket styres ved hvor mange armor shards du samler opp, og at du overlever brettet Armor Shards er i Quake II, III og IV, ikke i DOOM. ok, takk for rettelsen. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har nettopp installert Brutal Doom her om dagen, og det er så ufattelig gøy at jeg kan ikke få rost de som lagde den modden nok! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Der artikkelen har glemt å nevne er at den verste biten med å få datamaskinen oppe å gå igjen ifølge Aussie50 var faktisk drivere. Grunnet at produsenten av hovedkortet ikke hadde driverne på nettet så måtte de bruke Ghost platene som fulgte med minibanken til å hente ut driverne for å få alt til å funke. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Sikkert morro, og kanskje aller mest noe de gjør for å se om de kan, men selv tror jeg ikke jeg gidder spille Doom på en minibank. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Den er tiltenkt å bli en fancy arkade maskin... Tror Aussie50 hadde tenkt å sette den på pauserommet på jobben, men er mulig jeg roter med hans andre minibank prosjekt... Gjøre om safen i en minibank til kjøleskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå