mobilen.no Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Her kan du se om din mobil kan være rammet av sikkerhetshullet i tidligere Android-versjoner.Sjekk om du bør oppdatere din Android-mobil Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Nå er det snart på tide at Google tar tak i disse problemene. De burde ta seg av oppdateringer av Android på alle modeller som er kraftige nok til å oppgraderes. Kan ikke stole på produsentene når de bare oppdaterer i et par år. Det er slett ikke alle som bytter mobil hvert år. De burde oppdatere android via google play og så kunne produsentene gjøre det samme med drivere/launcher/bloatware. Se på Apple og MS. Der kommer oppdateringene fortere. 3 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Bra greier, på HTC One (m7) får jeg beskjed om at testen må kjøres på en Android-mobil når jeg bruker standard browser. Chrome gir derimot, som ventet, grønt lys. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Nå er det snart på tide at Google tar tak i disse problemene. De burde ta seg av oppdateringer av Android på alle modeller som er kraftige nok til å oppgraderes. Kan ikke stole på produsentene når de bare oppdaterer i et par år. Det er slett ikke alle som bytter mobil hvert år. De burde oppdatere android via google play og så kunne produsentene gjøre det samme med drivere/launcher/bloatware. Se på Apple og MS. Der kommer oppdateringene fortere. Hvordan forventer du at de skal se dine ønsker, skal du begynne å sende e-poster med oppfordringen til både Google og la oss si f.eks. Samsung om det er ditt favorittmerke? Endret 30. juli 2014 av G Lenke til kommentar
trn1 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hva gjør jeg når jeg s4 mini og Samsung svarer du har fått siste oppdatering 4.2og samme svar på nettbasert 4.0???? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Hva med å skrive noe om hva dette sikkerhetshullet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg