MLS92 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Inne i Oslo ? Hvem fler? Grattis til alle som klarte det ?Jeg kom også inn i Oslo! Kom også inn i Oslo Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Gratulerer med studieplass til alle som har fått det! Til dere andre: ikke gi opp! Hyggelig å ha besvart såpass mange innlegg om en fantastisk utdanning dere har i vente:) Til dere som kom inn i Bodø; tar gjerne en kaffekopp til studiestart. Rop ut:) Lenke til kommentar
Learsern Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Kom loddrett inn på Stavern, gleder meg til å se dere andre til høsten! Lenke til kommentar
simbaa1 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hallo! Noen som vet om karakterene er før eller etter alder-/tilleggspoeng?? Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hallo! Noen som vet om karakterene er før eller etter alder-/tilleggspoeng?? I og med at man ikke kan søke året etter videregåenede er det etter alder/tilleggspoeng. Lenke til kommentar
Krith92 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hvordan gjør dere som skal til Bodø det med bosted? Er det noen her inne som er interessert i å dele bolig med en mann på 23 år? Lenke til kommentar
MJB Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Skrik ut om noen i Oslo vil bo med jente 19 år ? Lenke til kommentar
Gjest bruker-379087 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) - Endret 8. november 2017 av bruker-379087 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hei! Jeg har fått meg rom der og jeg kommer nok til å ha bil Lenke til kommentar
rambo-roy Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen som vet hvordan treningsfasilitetene på PHS i Oslo er? Mtp styrkerom/frivekt. Ellers er det noen driver med crossfit/styrketrening på fritid som skal til Oslo? Lenke til kommentar
MalinH Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Hei! Vi er tre jenter som mest sannsynlig har et hus i Larvik (vi skal se på det om ikke lenge) og lurte derfor på om det er èn jente som er interessert i å bo med oss da vi har ett rom ledig. Ta kontakt om du er interessert! :-) Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen som kan linke til det/de stedene i Stavern som ikke var å anbefale? Tenker på de som tidligere har blitt linket i tråden. Har vært igjennom en hel haug av sider for å finne, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
marimb Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Noen som vet om det blir godkjent å jobbe på legevakt eller lignende som sykepleier i B2? Endret 17. juli 2015 av marimb Lenke til kommentar
marimb Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) . Endret 17. juli 2015 av marimb Lenke til kommentar
marimb Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen som vet hvordan treningsfasilitetene på PHS i Oslo er? Mtp styrkerom/frivekt. Ellers er det noen driver med crossfit/styrketrening på fritid som skal til Oslo?Jeg har drevet med crossfit en god stund nå, og tenker å fortsette med det i Oslo men har hørt det koster 1200 i mnd å være medlem i en box der, og det er litt uaktuelt som student kanskje Lenke til kommentar
RuiM Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har litt erfaring fra ventelister? Er 0,2 poeng fra å komme inn i Bodø.. Ser at slutt suppleringen for å komme inn i Bodø ifjor endte på 38,7 i snitt, etter at det startet med 44,2 i hovedopptaket. Noen her inne som har havnet i en lignende situasjon tidligere som har noe formening ang. dette? Lenke til kommentar
MCF Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Noen som trenger sted å bo i Stavern? Jeg er så langt ned på venteliste at jeg er sikker på at jeg ikke får plass. Har skrevet under kontrakt, men veldig fint om noen vil overta denne. Kjedelig å betale for boplass jeg ikke vil benytte. Koselig renovert bryggerhus 50 kvm til leie for 6000 kr.Beliggenhet 4,5 km fra Stavern, nær busstopp med bussforbindelse til Stavern og Larvik.Passer for en person eller par.Enheten består av - Stor stue og kjøkken med kjøl-/fryseskap, oppvaskmaskin, microovn. Delvis møblert.- Bad med dusj og vaskemaskin. Gulvvarme.- Stor gang med skap og skohylle.- Soverom med god garderobeplass.- Liten terrasse og noe uteplass.Oppvarming: Vedfyring. Strøm på egen måler.1 biloppstillingsplass på eiendommen.Boligen ligger nær friluftsliv, med både strand og skog. Til opplysning fikk jeg tillatelse til å ha med meg hunden min. 1 mnd oppsigelse. Står i kontrakten at strøm er estimert til 500 kr pr mnd. Legger ved link til den gamle FINN-annonsen, men vet ikke om dere får det opp. Jeg får den opp om jeg refresher siden 2 ganger. http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=58866360&WT.synd_type=finnbox Send mail til meg ved interesse ---> [email protected] Endret 17. juli 2015 av Camilla* Lenke til kommentar
MCF Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen som kan linke til det/de stedene i Stavern som ikke var å anbefale? Tenker på de som tidligere har blitt linket i tråden. Har vært igjennom en hel haug av sider for å finne, men til ingen nytte. Jeg fikk meg bosted i Stavern for litt over en mnd siden, men er alt for langt ned på venteliste. Vil gjerne at noen andre overtar denne. Har skrevet litt om den litt lengere ned i tråden, ta kontakt dersom det er interessant. Eventuelt kan du bo der kun 1 mnd og finne nytt bosted mens du er der slik at du får dratt på visninger. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen her som har litt erfaring fra ventelister? Er 0,2 poeng fra å komme inn i Bodø.. Ser at slutt suppleringen for å komme inn i Bodø ifjor endte på 38,7 i snitt, etter at det startet med 44,2 i hovedopptaket. Noen her inne som har havnet i en lignende situasjon tidligere som har noe formening ang. dette? 38.7 kan ikke stemme, jeg kom ikke inn med 43konk poeng i fjor. Lenke til kommentar
RuiM Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Noen her som har litt erfaring fra ventelister? Er 0,2 poeng fra å komme inn i Bodø.. Ser at slutt suppleringen for å komme inn i Bodø ifjor endte på 38,7 i snitt, etter at det startet med 44,2 i hovedopptaket. Noen her inne som har havnet i en lignende situasjon tidligere som har noe formening ang. dette? 38.7 kan ikke stemme, jeg kom ikke inn med 43konk poeng i fjor. Leste det i denne artikkelen bare! http://www.phs.no/studietilbud/bachelor/soknadsprosess/rangering-av-kvalifiserte-sokere/ Endret 17. juli 2015 av RuiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå