oyvhus Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Inne i Oslo ? Hvem fler? Grattis til alle som klarte det ? Jeg kom også inn i Oslo! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hehe, jeg fikk nettop tilbud hos SiO sine boliger i Kongsvinger nå selv. Sendte nøyaktig for 10 min siden. Har ikke fått svar fra PHS men svarfristen på bolig var en uke(?) så tapte ikke noe på å være føre var iallefall :-) 1 Lenke til kommentar
MJB Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei, Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet. Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene. Svar fra SO. Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv.. Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei, Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet. Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene. Svar fra SO. Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv.. Tror ikke du trenger å være alt for nervøs! I fjor var det samme opplegget med at ting ble lagt ut for tidlig, også ble det fjerna igjen, før det på nytt ble lagt ut. Fikk ikke sjekka på natta i fjor, da flere andre fikk resultatet, men det kom rundt kl 16 samme dag for alle. Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei, Vi kan dessverre ikke si noe om informasjonen du så er det endelige resultatet. Svaret er klart senest 20.juli, men sannsynligvis i løpet av de nærmeste dagene. Svar fra SO. Vet ikke helt om jeg tør å juble enda jeg altså! Sto jo Oslo i natt, men nå er det tilbake til slik det var før... "Hovedopptaket 20.juli" osv.. Tror ikke du trenger å være alt for nervøs! I fjor var det samme opplegget med at ting ble lagt ut for tidlig, også ble det fjerna igjen, før det på nytt ble lagt ut. Fikk ikke sjekka på natta i fjor, da flere andre fikk resultatet, men det kom rundt kl 16 samme dag for alle. Var jo også noen her tidligere som hadde fått svar fra SO om at det som ble lagt ut var de endelige resultatene. Så støtter denne fullt ut. Har allerede begynt å ta en titt på bosteder i Stavern. Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hater at det skal ta så lang tid på at det skal bli publisert på nytt! De har det jo klart! Lenke til kommentar
jillins Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Flere andre som har søk på andre universitet i landet har fått svar fra samordna opptak..å det i mårrest:) hmm... Lenke til kommentar
mf95 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Publisert nå! Kan svare på svarskjema! Endret 16. juli 2015 av mf95 Lenke til kommentar
MJB Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom inn i Oslo! Jeg ogsåååå ??? Lenke til kommentar
marimb Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Oslo på meg og? Deilig å få det endelig bekreftet!! Gratulerer så mye til alle som har kommet inn! ?? We did it! Lenke til kommentar
rambo-roy Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Søker dere mot vanlig stipend ? Noen som vet hva som lønner seg/hva vi har krav på? Lenke til kommentar
Rovi Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom også inn i Oslo Hva gjør dere med bolig? Er SIO sine boliger bra? Lenke til kommentar
rambo-roy Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom også inn i Oslo Hva gjør dere med bolig? Er SIO sine boliger bra? Har fikset studentbolig gjennom Anker Bolig i Oslo. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei! Etter fire opptak kom jeg endelig inn på phs. Veldig deilig å bli tilbudt studieplass i Kongsvinger. Nå er jeg veldig lykkelig! ????????? 2 Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei! Etter fire opptak kom jeg endelig inn på phs. Veldig deilig å bli tilbudt studieplass i Kongsvinger. Nå er jeg veldig lykkelig! ????????? Jeg kan tenke meg at det var utrolig deilig å komme inn etter så mange forsøk! Gratulerer så mye! Vi ses i Kongsvinger ??? Lenke til kommentar
mf95 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Søker dere mot vanlig stipend ? Noen som vet hva som lønner seg/hva vi har krav på? Søkte nettopp fullt stipend og lån, og anbefaler dette. Da får du omgjøringslån som kan bli stipend om du oppnår alle studiepoengene du skal ha. Lenke til kommentar
gribneck Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 etter mye slit endelig inne !!! Bodø på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå