supersayain Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Føles ut som jeg har venta i mange år på den dagen her, så håper for guds skyld vi får svar i morgen. Det unner jeg meg selv og alle andre som har ventet! For min del så burde jeg senke skuldrene mtp ingen epost som sier jeg er uegnet og at jeg har 48 konk poeng. Men jeg klarer ikke så tro det har gått bra før jeg ser det på papir. Reiser bort i 2 dager nå, og det er ikke akkuratt avslappende å reise og samtidig vente på svar til PHS.. Tror ikke jeg kommer til å tro det er sant om det står jeg blir tilbudt studieplass på SO i løpet av de neste dagene. Jeg har heller ikke mottatt mail og har enda litt fler poeng, men føler meg alikevel ikke sikker av en eller annen grunn. Finner alltid ting i prosessen som kan ha gått galt. Så får bare prøve å få dagene til å gå fort ved å gjøre andre ting! Lenke til kommentar
Pia Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Tok feil: resultatene ligger nå ute!!!! Lenke til kommentar
I16 Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 Tok du feil om at de ligger ute, eller ligger resultatene faktisk ute nå? Lenke til kommentar
jillins Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 JEG KOM INN i BODØ!!!!!! Førstevalget mitt! Jiiiiipppppiii:D! Lenke til kommentar
MJB Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 JEG KOM INN i BODØ!!!!!! Førstevalget mitt! Jiiiiipppppiii:D! Åå gratulerer! Hos mer står det at hovedopptaket er 20.juli slik som det alltid har stått :/ Lenke til kommentar
jillins Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Altså verket om du har fått tilbud eller ikke? Så merkelig:/.. Har søk noe anna på 2 valg og 3 å der står det " faller bort pga høyere prioritert" eller noe sånt.. 45,2 var poenggrensa i kvota. Lenke til kommentar
RikkiR Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) hm, spennende Endret 16. juli 2015 av RikkiR Lenke til kommentar
RikkiR Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Betyr dette at jeg er inne?? ? Oppdaterer siden mange ganger på status og da kommer dette opp, men ligger ikke noe svarskjema på svar siden enda der står det 20 juli ?? Lenke til kommentar
jillins Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Så merkelig , nå står det at jeg må vente på hovedopptaket og det står ingenting om at jeg har kommet inn, å når jeg trykker en annen gang står det at jeg er kommet innmed de og de poengene og poenggrensen i kvota å at jeg har fått tilbud! Så ikke rart om det står at noen nå vente, en glipp et sted? Rart:o Tok hvertfall bilde av tilbudet.. Lenke til kommentar
jillins Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Vil jo tro at du er inne ja, står sånn hos meg... De gangene jeg får d opp !! Lenke til kommentar
eff Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Inne i Oslo, litt for tidlig på morningen til å forstå noe enda, men det blir nok etterhvert! Lenke til kommentar
marimb Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Det står at jeg har kommet inn i Oslo, men det finnes ennå ikke noe svarskjema tilgjengelig. Flere som ikke får det opp? Lenke til kommentar
eff Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Har ikke funnet det enda jeg heller Lenke til kommentar
marimb Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Ok, bra! Det kommer sikkert i løpet av dagen woho! Lenke til kommentar
Pia Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Tok du feil om at de ligger ute, eller ligger resultatene faktisk ute nå? Tok feil om at de ville komme nå, jeg trodde vi måtte vente ? Lenke til kommentar
Orfus Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jaaaa!! Jeg skal til Kongsvinger!! Helt seriøst nydelig.. Det var førstevalget.. Hos meg står det hvertfall "tilbud" og poengsum så jeg tolker det som skoleplass.. Hvem flere skal til Kongsvinger??. Lenke til kommentar
naniiiiii Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jaaaa!! Jeg skal til Kongsvinger!! Helt seriøst nydelig.. Det var førstevalget.. Hos meg står det hvertfall "tilbud" og poengsum så jeg tolker det som skoleplass.. Hvem flere skal til Kongsvinger??. Jeg skal til Kongsvinger! Lenke til kommentar
mf95 Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvorfor kan man ikke takke ja til skoleplass? Stavern her! Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Jaaaa!! Jeg skal til Kongsvinger!! Helt seriøst nydelig.. Det var førstevalget.. Hos meg står det hvertfall "tilbud" og poengsum så jeg tolker det som skoleplass.. Hvem flere skal til Kongsvinger??. Jeg skal til Kongsvinger! Jeg skal også til Kongsvinger! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå