Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015

I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å virke overdrevent optimistisk så skulle man tro at de har jobbet med disse mailene i lang tid før i dag. Med tanke på at de kunne bekrefte at mail kom i dag og at man kan anse seg selv som egnet om man ikke får denne mailen i dag.

Kan ikke se for meg at de skal sitte hele kvelden/natta for å skrive disse e-postene. Slik at de bare har brukt dagen på å faktisk sende disse og ikke skrive de.

I såfall så ville det vært naturlig å gjøre dette innenfor vanlig kontortid.

Men selv om all logikk tilsier at mailene som skal ut allerede er sendt, så tør jeg ikke stole på logikken min.

Lenke til kommentar

Jeg har slått meg til ro med at det ikke kommer mail! Så jeg sier til meg selv og dere andre; gratulerer med bestått egnethetsvurdering :) ( ikke skyt meg om det tikker inn en mail 23.59 i kveld :confused: )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel kanskje ikke noe stort poeng i å henge seg opp i skrifttype, farge på skrift og alt mulig slags detaljer på Samordna Opptak. Det er vel så enkelt som at om du ikke har mottatt noen mail til nå, så er du med videre i prosessen, og har du så er du ute. 

Endret av supersayain
Lenke til kommentar

Er å trener nå og tenker tilbake til opptaksprosessen mens jeg leser igjennom innlegg her i tråden. Får sommerfugler i magen på deres vegne:)

Forøvrig håper jeg å ta en kaffe med noen av dere dersom dere kommer inn i Bodø. Kaffen sponses selvfølgelig av meg!:)

Endret av Krimt3k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...