eff Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Telefonlinja til phs stengte for snart en time siden, så da er det bare å vri seg i smerte litt til. Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Kommer definitivt ikke til å slappe av før det er bekreftet at alt er sendt ut :/ Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Uten å virke overdrevent optimistisk så skulle man tro at de har jobbet med disse mailene i lang tid før i dag. Med tanke på at de kunne bekrefte at mail kom i dag og at man kan anse seg selv som egnet om man ikke får denne mailen i dag. Kan ikke se for meg at de skal sitte hele kvelden/natta for å skrive disse e-postene. Slik at de bare har brukt dagen på å faktisk sende disse og ikke skrive de. I såfall så ville det vært naturlig å gjøre dette innenfor vanlig kontortid. Men selv om all logikk tilsier at mailene som skal ut allerede er sendt, så tør jeg ikke stole på logikken min. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ingen som har en røver på innsiden som kan gi oss noe å lene oss på? Jeg har seriøst vondt i magen. Lenke til kommentar
naniiiiii Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Når jeg snakket med de på telefon forrige uke, så sa hun at de som blir vurdert uegnet får mail og begrunnelse mandag 6 juni, og at de som ikke hører noe etter dette kan regne seg som egnet Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hva tror dere, er alle mailer sendt ut nå, eller kommer det fler? Lenke til kommentar
kristinost Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hva tror dere, er alle mailer sendt ut nå, eller kommer det fler? Føler meg safe om en times tid, men feirer ikke før jeg våkner i morgen med tom mailboks Lenke til kommentar
jillins Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Har en som sier at dette er personer som følger ordinær kontortid, så 8-4 jobb! Så...troooor vi er sikre ja:) Lenke til kommentar
Helflat Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 De kan ihvertfall ikke sende ut fler i morgen! De har lovt at mailene skal sendes ut i dag. Jeg har ikke fått noe hittil, men kl. 00.00 skal jeg være glad og avslappet! Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Nå skulle man vel tro at alt er sendt ut av mail. Har enda ikke sett noe i innboksen min, så har derfor senka skuldrene litt! Lenke til kommentar
Nold Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg har slått meg til ro med at det ikke kommer mail! Så jeg sier til meg selv og dere andre; gratulerer med bestått egnethetsvurdering ( ikke skyt meg om det tikker inn en mail 23.59 i kveld ) 1 Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Om man da har "bestått" egnethetsvurderingen, hva vil avgjøre om man kommer inn nå da? Er det kun konkurransepoengene? Eller vil det være noe annet som spiller inn? Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er vel i utgangspunktet bare poengene dine ja Lenke til kommentar
Helflat Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Står det: "viser ikke informasjon før hovedopptaket" hos dere også? Og med blå kode (på status-samordna)! Står det noe annet hos de som har fått mail? Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Står samme hos meg, og jeg har ikke fått mail Lenke til kommentar
jillins Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Står samme på meg " viser ikke informasjon før hovedopptaket" i blå skrift! Så kanskje! Lenke til kommentar
:)3 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Svart hos meg. Ikke noe blått:) har heller ikke mottatt noe Mail idg. Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Er vel kanskje ikke noe stort poeng i å henge seg opp i skrifttype, farge på skrift og alt mulig slags detaljer på Samordna Opptak. Det er vel så enkelt som at om du ikke har mottatt noen mail til nå, så er du med videre i prosessen, og har du så er du ute. Endret 6. juli 2015 av supersayain Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Er å trener nå og tenker tilbake til opptaksprosessen mens jeg leser igjennom innlegg her i tråden. Får sommerfugler i magen på deres vegne:) Forøvrig håper jeg å ta en kaffe med noen av dere dersom dere kommer inn i Bodø. Kaffen sponses selvfølgelig av meg! Endret 6. juli 2015 av Krimt3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå