jillins Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Så synd men lykketil videre ! Heier på deg:) Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Da fikk jeg mail Jeg er A i alfabedet. Verden min gikk i grus på et millesekund... Dette går på meg som person, så er begrenset hva jeg kan gjøre nå. Det var den drømmen. Folk får avslag både én og to ganger før de kommer inn. En nær venninne ble godkjent første året, men fikk avslag andreåret (karakterer). Drømmen lever videre hvis du selv ønsker det. Du må bare vente litt lenger før den går i oppfyllelse. Men er det realistisk for meg å bli uegnet etter 2 år som egnet og 5 konk poeng mer enn i fjor? Er altfor spent og tenker altfor mye. Det er ikke realistisk ettersom du har erfaring fra to tidligere prosesser du ble funnet egnet, men det -KAN- skje. Lenke til kommentar
Helflat Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ikke fått ennå! Er på jobb, men klarer ikke tenke på annet enn dette.. Er det bare til 16? Lenke til kommentar
Ole Dahl Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Da fikk jeg mail Jeg er A i alfabedet. Verden min gikk i grus på et millesekund... Dette går på meg som person, så er begrenset hva jeg kan gjøre nå. Det var den drømmen.Det at de bruker ordet uegnet synes jeg i noen tilfeller kan være misvisende! Det at du blir funnet uegnet betyr ikke at du aldri noen gang vil fungere som politibetjent, men at du kanskje trenger et år til på å modnes, eller av lignende grunn! Synd å høre at du ikke gikk videre, men stå på og ikke gi deg! Bruk et år på å reflektere og bli enda tryggere på det selv, så nailer du intervjuet neste gang! :-) 1 Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Så synd det ikke gikk, Flour88.. :-( Er det noen fler som har fått mail enda? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vet om flere som har fått mail, så de sender vel ut fortløpende. Lenke til kommentar
Pia Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er det noen som har mulighet til å sjekke om man er sikret egnethet om man ikke får Mail i dag? Dvs ringe å høre? Jeg har ikke mulighet selv. Og jeg er så redd for å ta gleden på forskudd. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er det noen som har mulighet til å sjekke om man er sikret egnethet om man ikke får Mail i dag? Dvs ringe å høre? Jeg har ikke mulighet selv. Og jeg er så redd for å ta gleden på forskudd. Skulle gjærne likt å vist når de slutter å sende mail eller om alt er sendt selv. Lenke til kommentar
Helflat Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hvis jeg skal få, vil jeg bare ha den så fort som mulig så jeg får jobbet! Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Lenge siden jeg har vært så nervøs som jeg er i dag. Ingen som vet når man kan føle seg trygg heller, så kommer ikke til å føle meg trygg før om et par dager selv om jeg ikke skulle få mail på dagen i dag. Lenke til kommentar
jillins Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Kl.18.00 skal jeg juble og senke skuldrene! Huff...om jeg tørr.. Lenke til kommentar
eff Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Kommer det ikke flere mailer etter klokka 18:00? Lenke til kommentar
supersayain Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 At de ikke sender en automatisert mail til alle som er vurdert som egnet er for meg helt hinsides. Dette er det drøyeste av tortur jeg har vært med på. Klokka er forbi 1600 nå, så liker å tro at jeg kan senke skuldrene, men får det ikke til! Lenke til kommentar
ness10 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Noen flere som fikk mailen som føler at den var veldig generell? Føler ikke at alle punktene passer helt... Noen av dere som ikke er egnet som vil legge ut punktene deres, så jeg vet om det er de samme alle får ? Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Noen som har fått Mail nå etter klokken 16:00? Håper de er ferdige nå. Noen som vet? Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Har ikke fått mail selv. Men dette er desidert den værste dagen i år så langt. For en forferdelig følelse det er å sitte å vente i uvitenhet. Når svaret kom på SO i fjor fikk iallefall alle på likt. Nå er det en her og en der. Lenke til kommentar
Nold Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Noen som vil ta initativ og ringe å spør om når de er ferdige med å sende ut mailer? (jeg ringte tidligere i dag, og vil ikke være "han som maser") Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg er på jobb. Kan dessverre ikke ringe. Men sniker meg inn på mailen min hele tiden! Er så skjelven i hele kroppen. Virkelig tortur å vente!! Lenke til kommentar
eff Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Telefonlinja til phs stengte for snart en time siden, så da er det bare å vri seg i smerte litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå