Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015

I16

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! :)

Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:)

Takker meget!

Ble Oslo 4 juni 1230 her.

Endret av CrashBandicoot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! :)

Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:)

Så det jeg også! Så nå er det bare å booke dag:)

Lenke til kommentar

Så det jeg også! Så nå er det bare å booke dag:)

Takk for at du sa ifra! Oslo 5 juni kl 12:30 på meg :-D

Lenke til kommentar

TAKK !!

Kristiansand 8.juni kl 08.00 her

Noen som har kjennskap til hvor lang tid vi må vente på intervju og gruppeoppgave? Jeg må reise for å komme til Kristiansand, så hadde vært bacon om det var en eller to dager etter, så jeg slapp å reise ned to ganger. 

Lenke til kommentar

Hei, noen som kan hjelpe meg, Får ikke logget inn for å reservere tid til  fysiske tester. Det står Innlogging feilet. Prøv igjen!...

er brukernavnet den registrerte e-postadressen?

Brukernavnet er fødselsnummeret ditt. Du har husket å registrere deg først?

Lenke til kommentar

Hei, noen som kan hjelpe meg, Får ikke logget inn for å reservere tid til  fysiske tester. Det står Innlogging feilet. Prøv igjen!...

er brukernavnet den registrerte e-postadressen?

Brukernavnet er fødselsnummeret ditt. Du har husket å registrere deg først?

TAKK! :)  det ordnet seg nå, brukte e-postadressen isteden for fødselsnummer.... 

Lenke til kommentar

Hvis du kommer inn på phs og for en eller annen grunn slutter du på studiet etter noen måneder. Så går det litt tid og du angrer på at du sluttet, er sjansen for å bli politi ute da eller kan du søke opptak på nytt?

Lenke til kommentar

Hvorfor venter de fleste til juni for å ta opp de fysiske testene?

Jeg meldte meg til pulje 5 i Oslo den 13.05 kl 08:30. Noen flere?

Jeg valgte 20.05., av den praktiske grunn at jeg må gjøre unna universitetseksamen først. Men jeg ser at det absolutt kan være et poeng å få det unna så fort som mulig, forutsatt at de fysiske kravene er innenfor rekkevidde, selvfølgelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...