Puppet10c Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/ Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! hehe! Endret 29. april 2015 av Puppet10c Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! hehe!Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg? Endret 29. april 2015 av MLS92 Lenke til kommentar
oyvhus Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Har Oslo som førstevalg ja og opptak i Bergen. Lenke til kommentar
Puppet10c Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! hehe!Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg? Ja, ikke minst sørge for å bli egnet, først og fremst! har stavern som andrevalg Lenke til kommentar
Ordsnok Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg prøver igjen. På løpingen, vet noen noe om de er veldig strenge på at begge føttene må være i bakken samtidig som skulderbladene, eller kan man bruke ett/to ben til å "kaste" seg fremover? De sier ingenting om dette i instruksjonsvideoene, men jeg vil ikke risikere å øve inn en teknikk som plutselig ikke er lov på opptak. Tusen takk for hjelpen, og lykke til med trening alle sammen! Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Har Oslo som førstevalg ja og opptak i Bergen. Samme her Opptak i Bergen også! Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! hehe!Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg? Ja, ikke minst sørge for å bli egnet, først og fremst! har stavern som andrevalg Ja det er nok det viktigste gruer meg til intervjuet! Jeg har også Stavern som andrevalg Lenke til kommentar
Gjest bruker-379087 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) - Endret 8. november 2017 av bruker-379087 Lenke til kommentar
MJB Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Får vi opptaksdagene på Mail også må vi velge dato selv? Tenker opptak i Oslo. Ligger helt greit an på det fysiske, men vil gjerne ha litt bedre tid til å spisse formen... Lenke til kommentar
Screaming Viper Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene". Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min. Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig Lenke til kommentar
Puppet10c Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene". Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min. Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig Bra jobba Lenke til kommentar
Ordsnok Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg prøver igjen. På løpingen, vet noen noe om de er veldig strenge på at begge føttene må være i bakken samtidig som skulderbladene, eller kan man bruke ett/to ben til å "kaste" seg fremover? De sier ingenting om dette i instruksjonsvideoene, men jeg vil ikke risikere å øve inn en teknikk som plutselig ikke er lov på opptak. Tusen takk for hjelpen, og lykke til med trening alle sammen! Så lenge skulderbladene er i kontakt med matten, og du ikke tar kråkestup eller lignende artige teknikker, er du trygg. Godt tips er å løpe forbi matten, for så å legge deg bak på rygg. Flott, takk! Lenke til kommentar
Ordsnok Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene". Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min. Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig Bra jobba Imponerende! Det er løpingen jeg sliter mest med, selv om jeg alltid har trodd at jeg har sånn nogenlunde god kondisjon. Lenke til kommentar
oyvhus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Da har jeg fått innkalling til fysiske opptak i Bergen 18-22. Mai. Spennende! Og dritnervøs Lenke til kommentar
jillins Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Da har jeg fått innkalling til fysiske opptak i Bergen 18-22. Mai. Spennende! Og dritnervøs Trodde ikke vi kunne booke dag før imorgen:S!? Lenke til kommentar
oyvhus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Da har jeg fått innkalling til fysiske opptak i Bergen 18-22. Mai. Spennende! Og dritnervøs Trodde ikke vi kunne booke dag før imorgen:S!? Neida, men vi kan velge mellom de datoene Lenke til kommentar
jillins Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Da har jeg fått innkalling til fysiske opptak i Bergen 18-22. Mai. Spennende! Og dritnervøs Trodde ikke vi kunne booke dag før imorgen:S!? Neida, men vi kan velge mellom de datoene Ja:D Masse lykke til;);) Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Fått innkalling jeg også! 18.-22. Mai er jo ikke lenge til i det hele tatt.. Hardtrening de siste ukene nå Lenke til kommentar
jillins Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Tro om individuelt intervju og gruppe skjer UANSETT dagen etter, selv om det er lørdag? Tenker spez på de som har opptak på fredag. Hmmm? Lenke til kommentar
kristinost Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg oppdaget (i høy stress faktor) at de har åpnet for å melde seg opp allerede. Så dere som vet hvilken dag dere skal ta må forte seg! Noen andre som skal på opptak 3 juni i Oslo? Jeg meldte meg opp til klokka 1230:) Endret 1. mai 2015 av kristinost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå