MLS92 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Da har jeg fått pc-testene :S får ta de i løpet av helgen Lenke til kommentar
Screaming Viper Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Idag er det 9. April - Noen som har fått PC tester? Har heller ikke fått enda. Min tikket inn i 11 tiden. Ser ut som om det blir en annen type helgekos enn først antatt Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus? Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus? De som har tatt de har hvertfall anbefalt det Lenke til kommentar
MajaOR Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus? De som har tatt de har hvertfall anbefalt det Hva er grunnen til at dette blir anbefalt? :-) Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus?De som har tatt de har hvertfall anbefalt det Hva er grunnen til at dette blir anbefalt? :-) Er nok pga at noen av testene går på tid, går gjerne mer tid uten datamus. Men er vel sikkert litt individuelt også Stod på mailen at man burde ha en datamus som fungerte bra hvertfall Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg har fortsatt ikke fått ( Lenke til kommentar
oyvhus Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ikke jeg heller. Tror ikke vi skal ta det så tungt, selv om jeg deler din frustrasjon over å måtte vente Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Nei, det er vel bare tilfeldig Regner med vi hadde fått bekjed om det manglet noe ved søknaden etc. for det såtr jo at kun de med fulstenidig søknad får tilgang til pc tester - men tror min er ganske fullstendig! Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Nei, det er vel bare tilfeldig Regner med vi hadde fått bekjed om det manglet noe ved søknaden etc. for det såtr jo at kun de med fulstenidig søknad får tilgang til pc tester - men tror min er ganske fullstendig! Det stemmer! Man får beskjed om noe mangler på søknaden. Det fikk jeg. At det var noe som manglet, men det var ikke grunn til å "diskvalifisere" meg 1 Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig? Hvordan fungerer testen? Skal du lese en tekst og svare på spørsmål? Lenke til kommentar
Adrian04 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ikke jeg heller. Tror ikke vi skal ta det så tungt, selv om jeg deler din frustrasjon over å måtte vente Samme her, håper dette er tilfeldig! Da blir vi sannsynligvis i neste pulje Lenke til kommentar
Slettet-5hZNT Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Hvor lang tid bør man sette av til alle datatestene? Endret 10. april 2015 av Slettet-5hZNT Lenke til kommentar
Screaming Viper Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig? Hvordan fungerer testen? Skal du lese en tekst og svare på spørsmål? Du skal lese en tekst som består av ulike "deler". Man finner svar ved å gå til den delen som kan være relevant for spørsmålet. Mener det er 48 oppg i løpet av 12 min. Det står også at det ikke er forventet at man skal rekke alle. Tipper jeg kom halvveis jeg også. Lenke til kommentar
Screaming Viper Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hvor lang tid bør man sette av til alle datatestene? Sett av en times tid(+-) for å gjennomføre alle. Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig? Hvordan fungerer testen? Skal du lese en tekst og svare på spørsmål? Du skal lese en tekst som består av ulike "deler". Man finner svar ved å gå til den delen som kan være relevant for spørsmålet. Mener det er 48 oppg i løpet av 12 min. Det står også at det ikke er forventet at man skal rekke alle. Tipper jeg kom halvveis jeg også. Kom rundt halvveis på den testen jeg også! Syns den var litt drit :/ menmen.. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Er det ingen som har søkt Bodø på førstevalg i denne tråden?Jeg vil gjerne komme i kontakt med noen som ser etter bolig dersom de kommer inn i Bodø. Vi har et kollektiv som er ledig, og søker helst en politistudent til dette. Ta kontakt Endret 14. april 2015 av Krimt3k Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Før når det var politiskole hadde de syns krav da? Er 2 på nattpatruljen fra Follo som bruker briller Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Før når det var politiskole hadde de syns krav da? Er 2 på nattpatruljen fra Follo som bruker briller De har synskrav nå også. Du blir ikke testet etter PHS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå