Cloud Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har akkurat skaffet meg xp og er da usikker på formatering.. Er det bare vanlige gamle dos--> format d:? Og, når jeg bruker "command" i xp, "kommer det ikke de bokstavene jeg trykker på".. Høres nok teit ut, men.. Når jeg trykker på "backspace" kommer ikke backspace, men "." <-- (punktum) Noen som har noe grei på det? Helt på toppen av "command" vinduet står det: "One or more CON code pages invalid for given keyboard code. Jeg har et gammelt dell tastatur.. Lenke til kommentar
christt Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvilken versjon av XP har du? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 WXP har ikke det samme DOS- systemet som tidligere Windows'er. Formatere kan du gjøre ved å boote fra CD- romen. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvilken versjon av XP har du? Kjører engelsk XP pro Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 WXP har ikke det samme DOS- systemet som tidligere Windows'er. Formatere kan du gjøre ved å boote fra CD- romen. Har gjort det.. Da spør den om den skal instalere xp, reparere eller gå ut av instalasjonen.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Gå bare videre. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Cloud : avataren din er for stor, Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 50 piksler bredt og 50 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Cloud : avataren din er for stor, Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 50 piksler bredt og 50 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB. Går dette greit eller er man veldig strikt på dette her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå