AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hei Jeg og dama driver og eksperimenterer litt med rumpe sex. Jeg er ass-guy, som det kalles, og synes en vellformet bakende er særdeles opphissende. Og fruen er heldigvis godt utrustet der.Men så er det jo dette med å gjennomføre det på en elegant og "naturlig" måte. Vi har prøvd litt, og jeg er klar over at øvelse gjør mester, men så langt er det ikke helt der. Jeg har også litt hygiene-fetish, og vil jo gjerne at alt er rent og pent. Tur i dusjen der vi vasker hverandre som forspill funker jo da fint, og når vi er ferdig der så er det typisk at dama sitter på kne i sofaen og jeg slikker henne i musa og rundt rumpa.So far so good.Men så er det dette med at jeg skal inn i rumpa. Veien dit er ganske grei da det starter med finger mens man har sex, så butplug, helt til man vil bytte hull. Frem til nå så er det da på med kondom,og inn. Og jeg føler den pausen mens man driver å klæbber med kondom ødelegger mye av stemningen, samtidig som det begrenser litt av friheten om man ikke beregner å bruke en pakke kondomer hver gang. De gangene vi har analsex så er det typisk at hun er underdaning og jeg bestemmer, og "tar" henne, men som sagt så ødelegger kondomfikklingen settingen.Så, spørsmålet er om det finnes noen greie måter å slippe unna det på? Har google litt og ser at man får "anal-vasker" der man sprøyter vann inn for å tømme endetarmen, og spørsmålet er jo da om dette renser godt nok til at jeg kan droppe kondomen, og likevell bytte på hvilke hull jeg skal ta henne i?Jeg vil jo ikke at hun skal få noen infeksjoner eller slikt, men hadde vært sykt digg om det ble såpas rent at vi kan kose oss uten å måtte tenke på gummien. Anonymous poster hash: 1813f...768 Anonymous poster hash: 1813f...768 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 ikke vær så pingle å stapp inn pølsa, ikke nødvendig med kondom. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Dypper du den i nr. 2 går du ikke tilbake til nr. 1. Bakteriefloraen i anus har ingenting i en skjede å gjøre og heller ikke på/i junior. Du bør helst bruke en god kondom. Begynner du å blø vil du ikke ha anus-bakterier i blodet ditt. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 aldri hatt analsex med kondom, kjør på. Hun kan ta en såkalt enema hvis du foretrekker det, da bruker man en enema-blære til å sprute vann inn i rumpehullet så setter hun seg på do og prosessen gjentas noen ganger. Da er hun fin og ren der bak. Anonymous poster hash: a390c...b24 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Frem til nå så er det da på med kondom,og inn. Og jeg føler den pausen mens man driver å klæbber med kondom ødelegger mye av stemningen, samtidig som det begrenser litt av friheten om man ikke beregner å bruke en pakke kondomer hver gang. De gangene vi har analsex så er det typisk at hun er underdaning og jeg bestemmer, og "tar" henne, men som sagt så ødelegger kondomfikklingen settingen. Ting som dette er grunnen til at jeg egentlig har "gitt opp" anallek. Tanken er veldig tiltalende og pirrende, men i fantasien eksisterer ikke avføring. I realiteten så er dette en reell greie, og jeg synes at mange av de praktiske tingene man må gjøre for å omgå problematikken rett og slett er buzzkills. I tillegg har vi jo det faktum at det er uunngåelig å på ett eller annet tidspunkt å "få dritten i fanget" (mer eller mindre bokstavelig) så lenge man holder på med anallek, og da er stemningen (og resten av dagen, for den del) ødelagt - nei, pulverisert. For meg er det rett og slett mer bry enn det er verdt. Anonymous poster hash: 5b66d...53d Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Riktig som Vidor sier. Noe av grunnen til at kvinner oftere får bla. urinveisinfeksjon er at avstanden mellom urinrør og anus er mye kortere enn hos menn. Når du putter penis inn i anus er risikoen for urinveisinfeksjon ganske mye større, men jeg synes det er "verdt det" Er vel det du kan kalle en ass guy jeg også, og tror jeg har hatt urinveisinfeksjon som følge av det, men på menn er det ofte nesten asymptomatisk, og er du gjennomsnitlig frisk er det lite problem. Risiko forsvinner helt med kondom, og da kan du også dra av kondom og fortsette med vaginal sex, f.eks, ellers må du gå og vaske kraftig med såpe. Noe dere begge selvsagt burde gjøre uansett før dere begynner. Finnes også spesielle glidemiddel for analsex som er bakteriedrepende. Pass på at dama har det godt også, så blir det garantert gjentakelse Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Riktig som Vidor sier. Noe av grunnen til at kvinner oftere får bla. urinveisinfeksjon er at avstanden mellom urinrør og anus er mye kortere enn hos menn. Når du putter penis inn i anus er risikoen for urinveisinfeksjon ganske mye større, men jeg synes det er "verdt det" Er vel det du kan kalle en ass guy jeg også, og tror jeg har hatt urinveisinfeksjon som følge av det, men på menn er det ofte nesten asymptomatisk, og er du gjennomsnitlig frisk er det lite problem. Risiko forsvinner helt med kondom, og da kan du også dra av kondom og fortsette med vaginal sex, f.eks, ellers må du gå og vaske kraftig med såpe. Noe dere begge selvsagt burde gjøre uansett før dere begynner. Finnes også spesielle glidemiddel for analsex som er bakteriedrepende. Pass på at dama har det godt også, så blir det garantert gjentakelse Ja, det er jo henne jeg tenker mest på når det gjelder dette. Og derfor lurte jeg jo på om det fantes noen måte å gjøre hull-hopping stuerent. Altså at jeg kan gå fra rumpa, til musa, til rumpa og til musa igjen uten å måtte av og på med gummi like ofte, og uten at det er noen fare for at hun får infeksjoner? Jeg har jo tenkt at det må gå å desinfisere rumpa ved hjelp av sånn vaske opplegg, men så spørs det jo hvor avhengig man er av bakteriene som lever bak der... Hele planen er jo at hun skal synes det er godt ja slik at det blit mer av det Anonymous poster hash: 1813f...768 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Analsex er for dem som enten er villige til å gjøre litt arbeid med rengjøring i forkant (enema og slikt), eller dem som er komfortable med å bare kjøre på. Ja, kanskje man opplever en litt uheldig greie av og til, men det er da bare å runde av leken, gå og vaske seg kjapt, gi jenta det største kysset og si at hun er sykt deilig og ta opp leken litt senere evt med en gang. Viktig å passe på at jenta er komfortabel i slike situasjoner, hvis du begynner å si "æsj" osv er det siste gang du får ta henne i pompen det er sikkert og vist..... Anonymous poster hash: a390c...b24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Frem til nå så er det da på med kondom,og inn. Og jeg føler den pausen mens man driver å klæbber med kondom ødelegger mye av stemningen, samtidig som det begrenser litt av friheten om man ikke beregner å bruke en pakke kondomer hver gang. De gangene vi har analsex så er det typisk at hun er underdaning og jeg bestemmer, og "tar" henne, men som sagt så ødelegger kondomfikklingen settingen. Ting som dette er grunnen til at jeg egentlig har "gitt opp" anallek. Tanken er veldig tiltalende og pirrende, men i fantasien eksisterer ikke avføring. I realiteten så er dette en reell greie, og jeg synes at mange av de praktiske tingene man må gjøre for å omgå problematikken rett og slett er buzzkills. I tillegg har vi jo det faktum at det er uunngåelig å på ett eller annet tidspunkt å "få dritten i fanget" (mer eller mindre bokstavelig) så lenge man holder på med anallek, og da er stemningen (og resten av dagen, for den del) ødelagt - nei, pulverisert. For meg er det rett og slett mer bry enn det er verdt. Anonymous poster hash: 5b66d...53d normalt sett så skal det ikke være avføring i endetarmen, jeg har ikke hatt noen problemer med det. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hvis du så på trekant (tv serie som gikk på NRK) den andre utgaven som kom ut med hun negerjenta fikk oppvisning i slik anal vasker og er nok dette du må ha.. Sprøyt rent og skyll og for guds skyld ikke glem glidemiddelet! Hvis hun er av den sytende typen får du glidemiddel som bedøver litt også, ellers kan du bare bruke vanlig om hun er tøff nok. Da vet du hva du har å gjøre, og ikke kom tilbake før du har gjort det riktig nå. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du så på trekant (tv serie som gikk på NRK) den andre utgaven som kom ut med hun negerjenta fikk oppvisning i slik anal vasker og er nok dette du må ha.. Sprøyt rent og skyll og for guds skyld ikke glem glidemiddelet! Hvis hun er av den sytende typen får du glidemiddel som bedøver litt også, ellers kan du bare bruke vanlig om hun er tøff nok. Da vet du hva du har å gjøre, og ikke kom tilbake før du har gjort det riktig nå. Sytende typen faktisk. Ikke lat som du vet hva du prater om når du tydelig null peiling. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du så på trekant (tv serie som gikk på NRK) den andre utgaven som kom ut med hun negerjenta fikk oppvisning i slik anal vasker og er nok dette du må ha.. Sprøyt rent og skyll og for guds skyld ikke glem glidemiddelet! Hvis hun er av den sytende typen får du glidemiddel som bedøver litt også, ellers kan du bare bruke vanlig om hun er tøff nok. Da vet du hva du har å gjøre, og ikke kom tilbake før du har gjort det riktig nå. Sytende typen faktisk. Ikke lat som du vet hva du prater om når du tydelig null peiling. Du høres ut som den sytende typen og jeg vet akkurat hva jeg snakker om Jenter tør ikke ha noe opp i rumpa og det er disse som er sykt kjedelige i senga! Hvorfor tror du gutter bare gjør det uten å spørre om lov først? Fordi jentene sier alltid NEI uansett fordi de er sytete og reddharer uten engang å ha prøvd når de først har gjort det så "ja det var jo ikke så ille" Hvis det ble gjort riktig da selvsagt 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 De burde ha anmeldt deg for voldtekt. Analsex skal ikke være vondt, ergo behøver man ikke bedøvende middel. Hvis du bare kjører den inn uten å spørre først så kan du ødelegge muskulaturen til jenta. Hvis jenter er kjedelige i sengen fordi de ikke vil ha analsex, så er det ikke de som er problemet. Er man så besatt av analsex at man må ha det, uavhengig om jenta vil eller ikke så bør man kanskje gå en runde eller to med seg selv. Så du synes "ja, det var ikke så ille" er tilfredstillelende respons på dine seksuelle prestasjoner? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Da foreslår jeg at neste gang noen har seg med James Bond, så tar de en dildo og bare kjører opp i baken på ham uten å spørre. Men bruk glidemiddel, det må gjøres riktig, ellers kan det tenkes han bare syter som en liten pissunge. Anonymous poster hash: 5b66d...53d 6 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jenta er da i sin fulle rett om hun ønsker analsex eller ikke ? Det holder ikke å si at du bomma på hullet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hvis du så på trekant (tv serie som gikk på NRK) den andre utgaven som kom ut med hun negerjenta fikk oppvisning i slik anal vasker og er nok dette du må ha.. Sprøyt rent og skyll og for guds skyld ikke glem glidemiddelet! Hvis hun er av den sytende typen får du glidemiddel som bedøver litt også, ellers kan du bare bruke vanlig om hun er tøff nok. Da vet du hva du har å gjøre, og ikke kom tilbake før du har gjort det riktig nå. Sytende typen faktisk. Ikke lat som du vet hva du prater om når du tydelig null peiling. Du høres ut som den sytende typen og jeg vet akkurat hva jeg snakker om Jenter tør ikke ha noe opp i rumpa og det er disse som er sykt kjedelige i senga! Hvorfor tror du gutter bare gjør det uten å spørre om lov først? Fordi jentene sier alltid NEI uansett fordi de er sytete og reddharer uten engang å ha prøvd når de først har gjort det så "ja det var jo ikke så ille" Hvis det ble gjort riktig da selvsagt amen brother, amen 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Blir helt skremt av at det finnes flere som mener det er greit å kjøre den inn uten tillatelse.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Du må bare øve mer på å bruke kondomer, så enkelt er det. Vi har samme greia hvor han er dominant, men han er så dreven på å ta på kondomer at det vanligvis skjer uten at jeg merker det. Evt ta en kunstpause hvor du teaser henne med å snakke til henne, mens du trer den på. Hvis du bare skulle hatt den i rumpa kan du også droppe dong med kjent partner, men dersom du skal swappe er kondom det mest praktiske, og siden hun kan få noen nasty infeksjoner hvis hun får tarmbakterier i skjeden er det evt hun som må si at dette er ok uten kondom. Anonymous poster hash: 1a54b...68c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg