Gå til innhold

Concorden's siste landing i dag!

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Heisann! For de av oss som desverre ikke er tilstede på London/Heathrow i ettermiddag, så kan jo BBC World sin direkte sending være et godt alternativ

Sitat:

--------------------------------------------------------------------------------

15:30 Concorde: The End Of The Dream ®

BBC World goes behind the scenes to look back at over thirty years of supersonic passenger flight, meeting designers, maintenance crew, pilots and passengers - and experiencing the thrill of Mach 2 on an exclusive transatlantic journey.

16:00 BBC News

followed by Weather

16:30 BBC News Special

Concorde's Final Flight

BBC World presents live coverage as the final Concorde flight touches down at Heathrow Airport in London. With Jon Sopel.

--------------------------------------------------------------------------------

Så finn frem godsaker, og stil stresslessen i optimal posisjon, for klokken 15:30 begynner det

(Norsk tid) :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heh, hva var poenget med å poste det når det begynte for 1 1/2 time siden? :p

Det lurte jeg også på. Hadde sett på det om jeg hadde blitt informert tidligere. Jaja. Shit happens :p

For øvrig har jeg aldri fløyet med Concorde, og må si at jeg hadde hatt lyst til det. Men, for å si det sånn, så er vel den fuglen fløyet nå.

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...