Aleks_r Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Heisann! For de av oss som desverre ikke er tilstede på London/Heathrow i ettermiddag, så kan jo BBC World sin direkte sending være et godt alternativ Sitat: -------------------------------------------------------------------------------- 15:30 Concorde: The End Of The Dream ® BBC World goes behind the scenes to look back at over thirty years of supersonic passenger flight, meeting designers, maintenance crew, pilots and passengers - and experiencing the thrill of Mach 2 on an exclusive transatlantic journey. 16:00 BBC News followed by Weather 16:30 BBC News Special Concorde's Final Flight BBC World presents live coverage as the final Concorde flight touches down at Heathrow Airport in London. With Jon Sopel. -------------------------------------------------------------------------------- Så finn frem godsaker, og stil stresslessen i optimal posisjon, for klokken 15:30 begynner det (Norsk tid) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 heh, hva var poenget med å poste det når det begynte for 1 1/2 time siden? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Poenget var ikke at du skulle kverulere. Poenget var bare å opplyse om at vi ALDRI kommer til å se en Concorde i luften igjen. NOEN GANG! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har egentlig aldri sett en Concorde i luften noen gang, så da gikk jeg vel glipp av fenoment ._o Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Concorde er oppskrytt. Jeg fløy med det en gang, bare for å ha fløyet det. Trangere enn i et vanlig fly, dyrere, og fordelen:raskere. Jeg vil heller bruke 7 timer i et vanlig fly til Miami enn 3-4 i et til new York. Concorden hadde dessverre ikke potensiale til å bli noen sukksess. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 heh, hva var poenget med å poste det når det begynte for 1 1/2 time siden? Det lurte jeg også på. Hadde sett på det om jeg hadde blitt informert tidligere. Jaja. Shit happens For øvrig har jeg aldri fløyet med Concorde, og må si at jeg hadde hatt lyst til det. Men, for å si det sånn, så er vel den fuglen fløyet nå. bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå