AfterGlow Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Gjør millioner av mobiletelefoner og nettbrett sårbare for angrep.Alvorlig sikkerhetshull har rammet over 80 prosent av alle Android-enheter Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Var det ikke slik at sikkerhetsfunksjoner kommer med nye versjoner av Google Play, og ikke med offisielle Android oppdateringer (som Kitkat og Jellybean)? 1 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Ikke bra, spesielt med tanke på at sikkert 60% av de +80% aldri blir oppdatert. Google må virkelig begynne å gjøre noe med fragmenteringen av Android. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Er Samsung flinke med å fikse slike kritiske hull, altså vil jeg kunne få KitKat-Android til min Samsung Galaxy Young? Eller sagt på en annen måte, må nå alle produsenter oppgradere alle verdens Androidbaserte telefoner til en KitKat, og vil eldre telefoner også kunne kjøre en så ny OS-versjon? Jeg synes spesiellt den siste delen av spørsmålet mitt blir svært interessant å få besvart !! Endret 30. juli 2014 av G Lenke til kommentar
Sindree.B Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Tror du skal vente lenge på KK til GT-S5360, har du en GT-S6310/N så vill du nok få KK en gang i fremtiden. Har du ikke lyst til å vente kan du installere en custom rom som f.eks Cyanogen mod idag. Eldre telefoner kan ofte kjøre nyere os men mange vill aldri ha støtte for dette offisielt. Heldigvis finnes det et stort utvikler miljø til de fleste populære android telefonene, men ved å installere en custom rom frafaller produsentens garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå