KnutValentino Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det jeg altså lurer på er hvor mange matcher nettopp du har på mobilappen Tinder! - Hvor lenge har du brukt denne appen? - Hvor ofte bruker du den? - Hvilket kjønn er du? - Hvor gammel er du? - Ser du på deg selv som en attraktiv person? Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 - Måned ca? - Inne ganske ofte egentlig, tidsfordriv... - Mann - 19 - Både og Hvor mange matches jeg har er vondt i å si, noen unmatcher jeg og noen har unmatchet meg og, men akkurat nå 8-9... 1 Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 - Måned ca? Det stemmer! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det jeg altså lurer på er hvor mange matcher nettopp du har på mobilappen Tinder! - Hvor lenge har du brukt denne appen? - Hvor ofte bruker du den? - Hvilket kjønn er du? - Hvor gammel er du? - Ser du på deg selv som en attraktiv person? - Siden april (siste gang jeg startet på nytt) - Titter noen ganger daglig - Mann - 22 år - Helhetlig, ja, men har også ganske bra bilder av meg. - Omtrent 450 matches Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 -Siden januar -Daglig -Mann -23 år -Ja -Gidder ikke å telle, et par hundre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Siden påske sånn ca. Daglig før, men ikke så mye i det siste pga liker en fyr... Jeg er jente Ser på meg selv om søt Har 1000 matcher Anonymous poster hash: 44422...c0b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 - Siden Oktober/November - Så og si daglig - Gutt - 20 år - Ser ikke på meg selv som attraktiv, men ikke direkte stygg heller. - Kanskje 30-40 til sammen, ikke noe å skryte til kompisene hvert fall. Anonymous poster hash: 31465...5c8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Det jeg altså lurer på er hvor mange matcher nettopp du har på mobilappen Tinder! 12 stykker. Jeg sletter matcher etter hvert som vi ikke har noe mer å snakke om. Det er på tide å slette noen matcher igjen nå. - Hvor lenge har du brukt denne appen? Siden juleferien - Hvor ofte bruker du den? Vanligvis en til noen ganger i uka, men jeg har brukt den oftere i sommer da det har vært mange rolige dager på jobb. - Hvilket kjønn er du? Mann. - Hvor gammel er du? 21. - Ser du på deg selv som en attraktiv person? Nei. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) - 2 atm har slettet endel - noen måneder. - Bruker den nesten hver dag som et lite tidsfordriv. -Mann - 23år -Ja Endret 3. august 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 1600 matches - jul 2013 - Hver dag - Mann - 26 - ja Anonymous poster hash: 235b3...7c1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) - Siden i fjor en gang. - Iblant, sikkert noen dager i uka. - Mann. - 31. - Nei, ikke egentlig. Men øh, hvor ser man antallet? Endret 4. august 2014 av Okapi Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Men øh, hvor ser man antallet? Du må nok telle Endret 4. august 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 - Siden i fjor en gang. - Iblant, sikkert noen dager i uka. - Mann. - 31. - Nei, ikke egentlig. Men øh, hvor ser man antallet? Det står i søkefeltet over matchene dine. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) - Kanskje 30-40 til sammen, ikke noe å skryte til kompisene hvert fall. Om man har få matcher så kan jo det også bero på at man er mer selektiv/kresen enn andre folk og ikke trykker like hele tiden. Endret 4. august 2014 av 2die4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 - Siden i fjor en gang. - Iblant, sikkert noen dager i uka. - Mann. - 31. - Nei, ikke egentlig. Men øh, hvor ser man antallet? Det står i søkefeltet over matchene dine. Ah, da har jeg 79. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå